Raiffeisen Bank a avut astazi probleme cu functionarea aplicatiilor de mobile banking Smart Mobile si Smart Token, conform informatiilor publicate de banca, la reclamatiile clientilor.
“In acest moment inregistram un incident care are impact asupra aplicatiei Smart Token. Ne pare rau pentru inconvent, dar te asiguram ca situatia este temporara.
Lucrurile vor reveni la normal in cel mai scurt timp posibil.
Colegii nostri lucreaza la remedierea situatiei. Poti verifica in timp real disponibilitatea serviciilor pe https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor.
Iti multumim pentru intelegere!”, a postat Raiffeisen, pe Facebook.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii
Banca Transilvania acordă o nouă finanțare verde, de 20 de milioane de euro, companiei STC Partners, pentru dezvoltarea ansamblului rezidențial Quartier Ferdinand, aflat în centrul Bucureștiului, anunță banca într-un comunicat,... detalii