Libra Internet Bank a anuntat un profit net de 1,6 milioane lei in primul trimestru din acest an, banca precizand ca a obtinut rezultate pozitive si in anii anteriori: 2010, 2011 si 2012. Rentabilitatea activelor medii (ROA) ale Libra Internet Bank a fost de 0.77%, iar rentabilitatea capitalurilor proprii medii (ROE) a fost de 4.02%, potrivit datelor IFRS neauditate pentru primul trimestru din 2013.
Solvabilitatea bancii este de 13,66%, aproape de media sistemului, de 14%, in scadere fata de 15,29% cat era la finalul anului precedent. Raportul credite-depozite a ajuns la 86% la finalul primului trimestru, fata de 92% in decembrie 2012. Imbunatatirea portofoliului existent si atragerea de segmente de clienti noi prin lansarea de produse pentru mediatori, evaluatori, firme de training etc., alaturi de alte elemente de strategie, au contribuit la mentinerea unui nivel confortabil de lichiditati, precizeaza banca.
Banca planuieste sa deschida in acest an 3 noi unitati, pe langa cele 29 existente in prezent, precum si implementarea „catorva zeci de facilitati noi in aplicatiile de banking la distanta oferite clientilor.”
“Asa cum ne-am propus, intr-un context economic inca fluctuant, Libra Internet Bank s-a mentinut in zona cifrelor pozitive in primul trimestru din 2013, ca si la finalul anilor 2010, 2011, 2012. De altfel, am incheiat anul trecut pe o pozitie superioara mediei sistemului bancar din Romania in privinta principalilor indicatori financiari. Starea de spirit pozitiva si determinata, prudenta deciziilor adoptate, precum si concentrarea resurselor noastre pe proiecte si linii strategice foarte clare sunt coordonatele in care ne miscam.”, a declarat Emil Bituleanu, presedintele Libra Internet Bank.
In primul trimestru al anului 2013, Libra Internet Bank a ales sa continue activitatea de creditare a clientilor, in special in randul marilor corporatii, precum si pe segmentele sale consacrate – IMM si profesii liberale. Destinatia creditelor acordate a vizat predominant sprijinirea dezvoltarii curente a clientilor, precum si cofinantarea proiectelor lor europene. Aceasta abordare a generat o crestere a valorii activelor medii ale bancii pana la 857,221,910 RON, cu peste 25% mai mare decat la finalul anului 2012, precizeaza banca.
De asemenea, Libra Internet Bank mentioneaza ca a continuat inovatia in domeniul serviciilor online. Astfel, in februarie a fost lansata o versiune noua optimizata a aplicatiei de Internet Banking, aceasta bucurandu-se de o reactie puternic pozitiva in randul clientilor. Prin diversificarea optiunilor cuprinse in platforma online si imbunatatirea mai multor trasaturi, Libra Internet Bank a obtinut o crestere cu 9.4% a numarului utilizatorilor care au efectuat operatiuni prin Internet Banking in primele 3 luni de la lansare.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii
Banca Transilvania acordă o nouă finanțare verde, de 20 de milioane de euro, companiei STC Partners, pentru dezvoltarea ansamblului rezidențial Quartier Ferdinand, aflat în centrul Bucureștiului, anunță banca într-un comunicat,... detalii