ING Bank anunta ca are probleme cu serviciul SMS, dupa ce clientii s-au plans ca primesc mesajele pe telefon cu intarziere de 15 sau 30 de minute, astfel ca nu se pot loga la aplicatia online Home Bank si nu pot face plati online cu cardurile, prin 3D Secure.
“Serviciul SMS este indisponibil pentru o parte dintre clienții ING, afectând operațiuni precum logarea în HomeBank, transmiterea mesajelor de informare, etc. Puteți accesa opțiunea “Vreau să mă sunați” pentru logarea și semnarea tranzacțiilor din HomeBank, activată automat dupa 30 sec de așteptare.
Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.”, a anuntat banca, pe site-ul ING.ro (vezi foto).
ING a aplicat o solutie temporara, astfel ca permite platile online fata codul 3 D Secure, precum si logarea in Home Bank fara cod unic prin SMS.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii
Banca Transilvania acordă o nouă finanțare verde, de 20 de milioane de euro, companiei STC Partners, pentru dezvoltarea ansamblului rezidențial Quartier Ferdinand, aflat în centrul Bucureștiului, anunță banca într-un comunicat,... detalii