ING Bank anunta ca are probleme cu serviciul SMS, dupa ce clientii s-au plans ca primesc mesajele pe telefon cu intarziere de 15 sau 30 de minute, astfel ca nu se pot loga la aplicatia online Home Bank si nu pot face plati online cu cardurile, prin 3D Secure.
“Serviciul SMS este indisponibil pentru o parte dintre clienții ING, afectând operațiuni precum logarea în HomeBank, transmiterea mesajelor de informare, etc. Puteți accesa opțiunea “Vreau să mă sunați” pentru logarea și semnarea tranzacțiilor din HomeBank, activată automat dupa 30 sec de așteptare.
Vă cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate și vă asigurăm că echipele noastre lucrează intens la remedierea situației.”, a anuntat banca, pe site-ul ING.ro (vezi foto).
ING a aplicat o solutie temporara, astfel ca permite platile online fata codul 3 D Secure, precum si logarea in Home Bank fara cod unic prin SMS.
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii