ING Bank Romania are din nou probleme cu accesul in aplicatia de mobile banking Home Bank.
“Aplicatia Home Bank este functionala. In cazul in care intampinati probleme de logare, va rugam sa stergeti setarile cash si sa reinstalati aplicatia. Va cerem scuze pentru dificulatile intampinate si va asiguram ca echipele noastre lucreaza la remedierea situatiei”, a anuntat banca, pe site-ul ING.ro.
“Stau de 20 de minute pe telefon incercand sa vorbesc cu ei. Nu au bunul simt sa anunte ca e picata aplicatia. Se intampla, intelegem, dar anuntati!”, s-a plans un client ING, pe Facebook.
“Prea des…”, a reclamat alt client ING.
“Aplicatia nu este picata, este vorba doar despre o problema de afisare. Avem rugamintea sa reinstalati aplicatia si sa reincercati logarea. Situatia o sa fie rezolvata asa”, a raspuns ING.
“Daca stiti de problema, nu trebuia sa anuntati”, a reprosat bancii alt client ING.
ING are deseori probleme cu aplicatia Home Bank sau cu cardurile.
Ultimul incident a avut loc la sfarsitul lunii iunie, cand ING Bank a dublat platile cu cardurile, pentru a doua luna la rand (vezi aici detalii).
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii
Banca Transilvania acordă o nouă finanțare verde, de 20 de milioane de euro, companiei STC Partners, pentru dezvoltarea ansamblului rezidențial Quartier Ferdinand, aflat în centrul Bucureștiului, anunță banca într-un comunicat,... detalii