ING are iar probleme cu logarea in Home Bank

Autor:

Bancherul.ro
2020-08-09 12:52

ING Bank Romania are din nou probleme cu accesul in aplicatia de mobile banking Home Bank.

“Aplicatia Home Bank este functionala. In cazul in care intampinati probleme de logare, va rugam sa stergeti setarile cash si sa reinstalati aplicatia. Va cerem scuze pentru dificulatile intampinate si va asiguram ca echipele noastre lucreaza la remedierea situatiei”, a anuntat banca, pe site-ul ING.ro.

“Stau de 20 de minute pe telefon incercand sa vorbesc cu ei. Nu au bunul simt sa anunte ca e picata aplicatia. Se intampla, intelegem, dar anuntati!”, s-a plans un client ING, pe Facebook.

“Prea des…”, a reclamat alt client ING.

“Aplicatia nu este picata, este vorba doar despre o problema de afisare. Avem rugamintea sa reinstalati aplicatia si sa reincercati logarea. Situatia o sa fie rezolvata asa”, a raspuns ING.

“Daca stiti de problema, nu trebuia sa anuntati”, a reprosat bancii alt client ING.

ING are deseori probleme cu aplicatia Home Bank sau cu cardurile.

Ultimul incident a avut loc la sfarsitul lunii iunie, cand ING Bank a dublat platile cu cardurile, pentru a doua luna la rand (vezi aici detalii).

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii