Incident Raiffeisen privind functionarea aplicatiilor online

Autor:

Bancherul.ro
2023-05-03 20:16

Aplicatiile de mobile banking si internet banking ale Raiffeisen Bank au avut probleme de functionare pe parcursul zilei de astazi, din cauza unui incident tehnic, conform unui anunt al bancii, postat pe Facebook, in jurul orei 11:

“Dragi clienți,

⚠ Momentan întâmpinăm un incident care impactează:

– Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
– Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
– Raiffeisen SmartToken;
– Raiffeisen Smart Business;
– Noul Raiffeisen Online IMM;
– OpenBanking (AISP/PISP/CISP);
– Înrolarea cardurilor din Smart Mobile pentru Google Pay și Apple Pay este afectată (push provisioning);
– Smart Market – flux înrolare.
✅ Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor/.
🔍Cauza este în curs de remediere.
📞 Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).
🤝 Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”

[𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘] Ca urmare a incidentului înregistrat astăzi, care ne afectează serviciile online, vă reamintim că puteți merge în oricare din sucursalele noastre pentru efectuarea de plăți și operațiuni urgente.

De asemenea, vă informăm că toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale (precum bancomate, terminale de plată și carduri).

Un client Raiffeisen a postat urmatorul comentariu, la recomandarea bancii de a merge in sucursale:

“Să mergem in sucursale? Care? Ca le-ati desființat pe aproape toate! Ridicol! Imi place sloganul “fără cash””

Banca a anuntat dupa aproximativ 6 ore (in jurul orei 18) ca problema a fost remediata:

[𝗨𝗣𝗗𝗔𝗧𝗘] Ne bucurăm să vă anunțăm că echipa noastră a soluționat problema tehnică înregistrată astăzi, de deschidere a aplicațiilor online. Toate serviciile băncii sunt funcționale.

 

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

BCR oferă, temporar, un curs valutar mai bun la euro

BCR și-a anunțat clienții că le oferă temporar, până în 28 mai, un curs valutar mai bun la euro, prin aplicația George: "Știm că, în vremuri imprevizibile, orice mic avantaj... detalii

Asociația firmelor de leasing si credite de consum are o nouă conducere

Asociația de Leasing și Credit de Consum din România (ALCCR) –(fostă ALB România), cea mai importantă organizație profesională care reprezintă industriile de leasing financiar și credit de consum din România,... detalii

Probleme cu funcționarea aplicației ING

Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii

BCR și-a sporit creditele de consum cu 41%

BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii