Clientii BRD reclama ca nu-si pot reactiva aplicatia myBRD mobile banking prin telefon sau online, ci doar la ghiseu

Autor:

Bancherul.ro
2019-12-27 06:31

Clientii BRD se plang ca nu-si pot reactiva online sau prin telefon aplicatiile de mobile banking (myBRD), daca si-au schimbat telefonul, decat daca se prezinta la o unitate BRD, ceea ce pentru unii este imposibi, fiind in strainatate, iar pentru altii e foarte greu, dat fiind ca se afla la o departare mare, uneori la un oras distanta de o unitate BRD.

Mai ales ca in ultima perioada BRD a urmat tendinta altor banci de a-si diminua reteaua teritoriala, pe masura ce serviciile online sunt tot mai utilizate.

Dar de ce sunt chemati clientii la ghiseele bancii pentru a primi noi date de acces in aplicatiile online? Nu ar fi normal ca acestea sa fie livrate prin telefon sau online, daca tot vorbim de aplicatii online?

BRD nu ne-a raspuns. A precizat doar ca “unele cazuri se pot rezolva la telefon, altele nu” (vezi aici detalii).

Dintre cei 2,33 milioane de clienti BRD, aproape 500.000 utilizeaza myBRD mobile, aplicatia de mobile banking, pentru care achita 4,5 lei lunar, iar alti aproape 950.000 folosesc si internet banking (myBRD net), pentru care platesc inca 4,5 lei lunar.

BRD este a doua cea mai scumpa banca din Romania, dupa Raiffeisen, in privinta comisioanelor pentru utilizarea unui cont curent de catre persoanele fizice. (vezi aici detalii)

 

Comentarii

De la: RADULESCU MARCELSubiect:

Pentru ce le-a facut statul...

Comentariu:

Prosti or fi!

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

BCR oferă, temporar, un curs valutar mai bun la euro

BCR și-a anunțat clienții că le oferă temporar, până în 28 mai, un curs valutar mai bun la euro, prin aplicația George: "Știm că, în vremuri imprevizibile, orice mic avantaj... detalii

Asociația firmelor de leasing si credite de consum are o nouă conducere

Asociația de Leasing și Credit de Consum din România (ALCCR) –(fostă ALB România), cea mai importantă organizație profesională care reprezintă industriile de leasing financiar și credit de consum din România,... detalii

Probleme cu funcționarea aplicației ING

Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii

BCR și-a sporit creditele de consum cu 41%

BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii