Carpatica face precizari privind amanarea fuziunii cu Patria Bank

Autor:

Bancherul.ro
2017-01-31 22:46

Banca Comerciala Carpatica precizeaza ca decizia Tribunalului Bucuresti de a nu aproba fuziunea cu Patria Bank, care urma sa aiba loc la 1 februarie, nu a fost cauzata de probleme de fond ci de elemente formale, care urmeaza a fi rezolvate in cel mai scurt timp.

“Motivarea hotararii Tribunalului Bucuresti in ceea ce priveste decizia nefavorabila privind fuziunea dintre Patria Bank si Banca Comerciala Carpatica nu incumba aspecte de fond ci necesita doar clarificari de natura formala”, se arata intr-un comunicat al Carpatica trimis BVB, in care se mai adauga urmatoarele:

“Aceasta etapa procedurala urmeaza a fi finalizata pe caile legale aflate la dispozitia bancilor, astfel incat fuziunea sa poata fi implementata in cel mai scurt timp, obtinerea aprobarii fuziunii de la Tribunalul Bucuresti fiind ultima etapa de indeplinit.

Potrivit algoritmului de stabilire a datei la care fuzuinea isi va produce efectele, aceasta este stabilita ca fiind prima zi a lunii calendaristice urmatoare lunii (calendaristic) in care toate aprobarile necesare sunt obtinute si formalitatile necesare sunt indeplinitte, respectiv I) este obtinuta aprobarea prealabila a Bancii Nationale a Romaniei (primita in data de 29 noiembrie 2015) si ii) este redactata hotararea judecatoreasca emisa de instanta competenta prin care este aprobata fuziunea si se dispune inregistrarea efectelor acesteia la Oficiul National al Registrului Comertului.”

Carpatica a anticipat, intr-un comunicat anterior, că decizia instantei “va determina o amânare de scurtă durată a termenului de finalizare a fuziunii, pentru o dată ulterioară datei anticipate de 1 februarie 2017.”

“În ultimele șase luni, cele două bănci au facut eforturi semnificative pentru pregătirea acestei fuziuni și suntem convinși că în noua bancă rezultată în urma fuziunii, vom propune clienților noștri o ofertă atractivă de produse și servicii, iar acționarilor o performanță financiară mult îmbunătățită. Dorim să confirmăm clienților ambelor bănci, că această amânare intervenită în procesul de realizare a fuziunii nu va afecta operațiunile celor două bănci în perioada imediat următoare și că ne vom desfășura activitatea în condiții normale, de soliditate, oferind în continuare clienților servicii conform celor mai bune practici ale pieței bancare“, a declarat Dl. Bogdan Merfea, CEO al Patria Bank și membru al Consiliului de Administrație al Băncii Carpatica. (vezi aici detalii)

Comentarii

De la: cosminSubiect:

trista decizie si lipsita de etica profesionala

Comentariu:

O porcarie....... ce renegociere domnilor judecatori, sunteti dusi cu pluta, nu exista negociere ..... nu intelegeti ca bancile vor sa jupoaie clientii, cica la conditiile economice actuale..... parca sibteti juristi ce mama ...... ca care conditii, cine le stabileste, ce obligatie are banca sa renegocieze,,,,,,...... niciuna batuti in cap ce sunteti ..... ati jignit breasla voastra profesionala cu astfel de ineptii.....Daca la fel faceti si cu legea CHF apai dati-va demisia si lasati-ne...... Curtea Constitutionala stabileste legalitatea sau ilegalitatea actelir normative..... prin a decide cui se aplics, adica doar a unir categorii siciale deja ati facut politica domnilor ceea ce este injust si lipsa de etica profesionala..... de cand Curtea stabileste cui si la cine se da... adica pentru unii legea nu era buna , iar pentru altii da, v-ati tampit si voi ce mama ..... astepta pronuntarea pe legea CHF sa vedem ce va mai fata mintea ca disperati romanii.....

De la: cetateanSubiect:

ineresant

Comentariu:

sa-mi zica si mie Curtea ce drac de echitate exista cand clientul suporta pierderile, iar banca incaseaza profit, in conditiile in care banca a realizat contractul in intregime..... unde e protectia consumatorului in acest contract ..... relatia de profesionist in raport cu consumatorul este 0, iar voi acceptati fara probleme ...... jignitor....

De la: ioanSubiect:

echitate - detaliati

Comentariu:

Corect, de acord, eu am suportat 10 ani pierderile, e randul ca banca sa suporte 10 ani diferenta de curs, ochi pt ochi dinte pt dinte... echitabil nu..., iar ultimii ani impartim povara in mod egal. Deci tot in instanta ajungem, ca banca nu va fi de acord cu nicio negociere, ati rezolvat-o si pe asta. Nu inteleg cum vine chestia asta .... banca e obligata sa renegocieze la conditiile economice actuale.... fara norme de aplicare concrete asta e doar o vorba aruncata in vant.... pe banca o doare fix in cot asta nu pricepeti voi... trebuia sa decideti fara interpretare, ce si cu cat, nu lasati la decizia instantelor de judecata ca nu e corect. Nu avem o justitie unitara unde sa se respecte o decizie judecatoreasca odara luata peste tot.... fiecare judecator dupa cum e influentat pe la Vilele BNR-ului.

De la: alexSubiect:

no se facu dreptate

Comentariu:

Din comentarile postate lumea nu este foarte fericita desi Zamfir si cu asa zisi avocati ai consumatorilor exulta in continuare ca legea se aplica si ca e cea mai buna asa sa fie oare? Oricum motivarea CCR e demna de Coelho. CCR trebuia sa spuna atata: se aplica si trece in practica cand are metodologie si tot ce ii trebe sau nu se aplica si se abroga.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii