“Din această săptămână am intrat în faza finală a închiderii serviciilor MyBRD pentru clienții persoane fizice, care se va încheia în prima parte a săptămânii viitoare. Noua platformă YOU BRD va rămâne unicul serviciu de bancă la distanță pentru clienții persoane fizice”, anunta BRD, intr-o postare pe Facebook:
Bine de știut:
✔ Clienții cu Carte de Identitate românească și un card BRD activ își pot descărca imediat aplicația YOU BRD din AppStore, Google Play și App Gallery și se pot înrola de la distanță
✔ Clienții aflați în altă situație sunt invitați în cea mai apropiată unitate BRD pentru activarea aplicației YOU
⚠ Atenție, în procesul de înrolare trebuie folosite adresa de email și numărul de telefon înregistrate la bancă
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a anunțat clienții că le oferă temporar, până în 28 mai, un curs valutar mai bun la euro, prin aplicația George: "Știm că, în vremuri imprevizibile, orice mic avantaj... detalii
Asociația de Leasing și Credit de Consum din România (ALCCR) –(fostă ALB România), cea mai importantă organizație profesională care reprezintă industriile de leasing financiar și credit de consum din România,... detalii
Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii