“Din această săptămână am intrat în faza finală a închiderii serviciilor MyBRD pentru clienții persoane fizice, care se va încheia în prima parte a săptămânii viitoare. Noua platformă YOU BRD va rămâne unicul serviciu de bancă la distanță pentru clienții persoane fizice”, anunta BRD, intr-o postare pe Facebook:
Bine de știut:
✔ Clienții cu Carte de Identitate românească și un card BRD activ își pot descărca imediat aplicația YOU BRD din AppStore, Google Play și App Gallery și se pot înrola de la distanță
✔ Clienții aflați în altă situație sunt invitați în cea mai apropiată unitate BRD pentru activarea aplicației YOU
⚠ Atenție, în procesul de înrolare trebuie folosite adresa de email și numărul de telefon înregistrate la bancă
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii