Provident Financial România anunta ca a lansat astăzi campania „Autodenunț”, realizată de Jazz, prin care compania adresează cele mai comune mituri despre împrumuturile rapide, pe termen scurt, și își propune să schimbe preconcepția că instituțiile financiare nebancare din România folosesc practici necorespunzătoare în interacțiunea cu clienții.
„Campania Autodenunț continuă abordarea autoironică începută în 2014 cu Providentiștii și demontează, în aceeași notă, cele mai frecvente mituri despre împrumuturile noastre: De ce ne vizităm clienții acasă? De ce este DAE mai mare? Ce se întâmplă dacă nu plătești împrumutul?”, a declarat Marilena Bârliga, Senior Marketing Manager în cadrul Provident.
Astfel, campania ilustrează, prin mai multe spoturi, interacțiunea companiei cu clienții, de la primul contact – vizita la domiciliu care diferențiază Provident prin abordarea simplă și personalizată, până la descrierea transparentă a soluțiilor financiare, acordarea sumei împrumutate și rambursarea împrumutului.
Campania prezintă pe scurt modelul de business Provident, prin intermediul unor personaje fictive: purtătorul de cuvânt al companiei, directorul de resurse umane, agentul Provident, pe nume George Cămătaru, și câțiva dintre clienții acestuia.
„De mult timp, instituțiile financiare care acordă mici împrumuturi sunt acuzate de practici nu tocmai corecte. În numele industriei, noi, Provident, am declanșat o anchetă internă care arată că, ce să vezi, așa este. Așa începe spotul Autodenunț care dovedește, în final, că situația este de fapt pe dos, pornind de la o idee creativă îndrăzneață, pusă în scenă într-un mod amuzant. Ancheta continuă pe www.provident.ro/autodenunt”, a spus Valentin Suciu, Creative Director în cadrul Jazz.
Provident acordă credite de valoare mică, pe termen scurt, cu costuri fixe pe toată perioada împrumutului și nu aplică penalități pentru întârzierea plății ratelor.
Clienții pot împrumuta sume cuprinse între 500 și 5.000 de lei, pe perioade de 44 până la 78 de săptămâni. Clienții pot alege cum primesc și restituie împrumuturile, fie prin transfer bancar, fie prin serviciul opțional de gestionare la domiciliu, oferit contra cost, care presupune acordarea împrumutului în maximum 48 de ore și încasarea ulterioară a ratelor de la domiciliul clienților.
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii
Clienții Alpha Bank vor mai putea folosi conturile, cardurile, aplicația și alte servicii până în 14 august. Ulterior, dacă acceptă, ei vor fi transferați la Unicredit, cea care a cumpărat... detalii