Reclamatia zilei la banca: "Nu va zic buna ziua! Stimata BRD-GSG, Doresc sa va transmit dezamagirea fata de calitatea execrabila a serviciilor pe care le oferiti clientilor"

Autor:

Bancherul.ro
2013-11-15 16:44

Un client al BRD se plange de faptul ca nu a reusit sa realizeze o plata cu cardul in strainatate, astfel ca a trebuit sa achite in numerar, dar cu toate acestea banii i-au fost luati din cont, astfel ca a platit de doua ori pentru acelasi produs. Incercand sa rezolve problema, a incercat sa ia legatura cu banca prin pagina sa de internet, insa aceasta nu functiona. Asa incat a fost nevoit sa sune la banca si sa vorbeasca in roaming pentru a afla ca a fost vorba de o eroare de comunicare in procesarea cardului.

Iata mesajul clientului postat pe pagina de Facebook a BRD:

“Nu va zic buna ziua!
Stimata BRD-GSG Doresc sa va transmit dezamagirea fata de calitatea execrabila a serviciilor pe care le oferiti clientilor:

1. Sambata 02.11.2013 orele 10 am vrut sa retrag dintr-un cont ne-mai-intalnita suma de 400 de euro. Surpriza extraordinara banca nu avea acesti bani, “mai veniti dumneavoastra mai incolo!”

2. Azi 05.11.2013, orele 14, am vrut sa achit o tranzactie comerciala folosind cardul pe care mi l-ati oferit acum un an cu asigurari si para-asigurari si pentru cheile pierdute ale autoturismului soacrei! Surpriza: “PIN Corect! Tranzactie esuata!’ Am platit cash, dar ma gandesc daca nu aveam? si daca in loc de chiloti era carburant alimentat in masina soacrei? Trebuia sa petrec o noapte in arest?
Cred ca acordurile visa/mastercard asigura tranzactii in siguranta pentru clienti si nu imposibilitatea efectuarii tranzactiilor! Nu-i asa? Sa-i intrebam si pe dumnealor, zic!

3. Dupa o ora am apelat telefonic, in roaming, serviciul relatii clienti. Dupa trei minute de vorbit cu robotul si ascultat muzica, surpriza: banii mi-au fost indisponibilizati in cont, pentru tranzactia la care faceam referire mai sus si pe care am mai achitat-o cash. Asadar am platit de doua ori aceiasi chiloti! “a fost o eroare de comunicare” mi-a spus priculiciul dumneavoastra, insultandu-mi pentru a treia oara consecutiv inteligenta!

Mi-as dori:

1. sa-mi pot folosi cardul in limita disponibilului oriunde si oricand am chef!

2. Mi-as dori sa-mi returnati contravaloarea celor cinci minute vorbite in roaming din vina dvs.

3. Mi-as dori o reactie la mesajul de mai sus!

4. Mi-as dori ca atunci cand dau “send” la acest mesaj sa nu imi apara un nou mesaj “pagina in constructie” asa cum apare pe formularul de contact de pe www.brd.ro!

Nu va zic la revedere!”

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

BCR și-a sporit creditele de consum cu 41%

BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii