14 iulie 2012, sărbătoarea naţională a Franţei, a fost un moment special ales pentru a marca finalizarea procesului de rebranding pentru întreaga reţea de sucursale a Crédit Agricole în Romania, anunta banca intr-un comunicat.rnrnFinalizarea procesului de rebranding, prin adoptarea numelui comercial şi a siglei Crédit Agricole, a avut loc la numai două săptămâni după ce Banca Naţională a României a aprobat transferul de acţiuni de la Emporiki Bank Grecia către Crédit Agricole S.A. şi la doar o lună de la anunţul de semnare a acordului între cele două bănci. rnrnEvenimentul, sărbătorit în toate sucursalele pe parcursul întregii săptămâni, acoperă atât componenta de comunicare internă, la nivelul angajaţilor, cât şi cea externă, prin amenajarea în fiecare sediu a unui colţ franţuzesc dedicat clienţilor.rnrn„Ne-am dorit ca bucuria schimbării să fie împărtăşită, în egală măsură, tuturor colegilor noştri, dar şi clienţilor. Ziua Franţei este, în acest sens, cel mai bun prilej pentru a dubla simbolistica procesului de rebranding. Accesoriile de vestimentaţie care sunt purtate în aceste zile de către toţi reprezentanţii Crédit Agricole, inclusiv de către top management, reprezintă cel mai bun mod de a împărtăşi această sărbătoare cu clienţii noştri. Mai mult, aceştia pot beneficia acum de oferte speciale pentru produsele de economisire şi Pachete Premium”, a declarat domnul Pierre Martin, Director General.rnrnNumele oficial al băncii va fi schimbat în Credit Agricole Bank Romania până la sfârşitul lunii august, după ce vor fi îndeplinite toate formalităţile legale necesare.rnrnCrédit Agricole Group, lider de piaţă în Franţa, este una dintre cele mai mari bănci din Europa, adresându-se tuturor categoriilor de clienţi.rnrnCrédit Agricole Group susţine economia reală, prin sprijinirea proiectelor clienţilor săi atât în segmentul de retail, cât şi în cel corporate şi IMM.rnrnSubliniind valorile şi angajamentul său, Crédit Agricole Group este o bancă „de bon sens”. Pune în centrul activităţilor sale satisfacţia şi interesele celor 54 de milioane de clienţi, ale 160.000 de angajaţi, 1,2 milioane de acţionari şi ale 6,5 milioane de acţionari cooperatişti.rnrnCrédit Agricole rămâne devotată originilor comune cooperatiste şi politicii proactive în ceea ce priveşte responsabilitatea socială şi de mediu. Ca parte a acestei politici, Crédit Agricole face progrese continue, în numele clienţilor săi, angajaţilor şi mediului, aşa cum a arată indicatorii cantitativi. (www.credit-agricole.com).
Nu există comentarii pentru această știre.
Tot mai multe persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT Asset Management folosind BT Pay, în șapte luni de la anunțarea lansării funcționalității aplicației fiind atinse următoarele... detalii
BCR și-a anunțat clienții că le oferă temporar, până în 28 mai, un curs valutar mai bun la euro, prin aplicația George: "Știm că, în vremuri imprevizibile, orice mic avantaj... detalii
Asociația de Leasing și Credit de Consum din România (ALCCR) –(fostă ALB România), cea mai importantă organizație profesională care reprezintă industriile de leasing financiar și credit de consum din România,... detalii
Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii