14 iulie 2012, sărbătoarea naţională a Franţei, a fost un moment special ales pentru a marca finalizarea procesului de rebranding pentru întreaga reţea de sucursale a Crédit Agricole în Romania, anunta banca intr-un comunicat.rnrnFinalizarea procesului de rebranding, prin adoptarea numelui comercial şi a siglei Crédit Agricole, a avut loc la numai două săptămâni după ce Banca Naţională a României a aprobat transferul de acţiuni de la Emporiki Bank Grecia către Crédit Agricole S.A. şi la doar o lună de la anunţul de semnare a acordului între cele două bănci. rnrnEvenimentul, sărbătorit în toate sucursalele pe parcursul întregii săptămâni, acoperă atât componenta de comunicare internă, la nivelul angajaţilor, cât şi cea externă, prin amenajarea în fiecare sediu a unui colţ franţuzesc dedicat clienţilor.rnrn„Ne-am dorit ca bucuria schimbării să fie împărtăşită, în egală măsură, tuturor colegilor noştri, dar şi clienţilor. Ziua Franţei este, în acest sens, cel mai bun prilej pentru a dubla simbolistica procesului de rebranding. Accesoriile de vestimentaţie care sunt purtate în aceste zile de către toţi reprezentanţii Crédit Agricole, inclusiv de către top management, reprezintă cel mai bun mod de a împărtăşi această sărbătoare cu clienţii noştri. Mai mult, aceştia pot beneficia acum de oferte speciale pentru produsele de economisire şi Pachete Premium”, a declarat domnul Pierre Martin, Director General.rnrnNumele oficial al băncii va fi schimbat în Credit Agricole Bank Romania până la sfârşitul lunii august, după ce vor fi îndeplinite toate formalităţile legale necesare.rnrnCrédit Agricole Group, lider de piaţă în Franţa, este una dintre cele mai mari bănci din Europa, adresându-se tuturor categoriilor de clienţi.rnrnCrédit Agricole Group susţine economia reală, prin sprijinirea proiectelor clienţilor săi atât în segmentul de retail, cât şi în cel corporate şi IMM.rnrnSubliniind valorile şi angajamentul său, Crédit Agricole Group este o bancă „de bon sens”. Pune în centrul activităţilor sale satisfacţia şi interesele celor 54 de milioane de clienţi, ale 160.000 de angajaţi, 1,2 milioane de acţionari şi ale 6,5 milioane de acţionari cooperatişti.rnrnCrédit Agricole rămâne devotată originilor comune cooperatiste şi politicii proactive în ceea ce priveşte responsabilitatea socială şi de mediu. Ca parte a acestei politici, Crédit Agricole face progrese continue, în numele clienţilor săi, angajaţilor şi mediului, aşa cum a arată indicatorii cantitativi. (www.credit-agricole.com).
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii