Începând cu data de 9 iulie a.c. Ministerul Finanţelor Publice pune la dispoziţia cetăţenilor Serviciul TelVerde Anticoruptie cu scopul de a acorda sprijin publicului care consideră că a descoperit sau a fost afectat de acte de corupţie sau alte nereguli în activitatea Ministerului Finanţelor Publice şi a instituţiilor subordonate, anunta institutia intr-un comunicat.rnrnAceastă măsură se înscrie în Planul naţional de acţiune pentru implementarea Strategiei naţionale anticorupţie 2012 – 2015.rnrnServiciul TelVerde Anticorupţie 0800800085 este destinat primirii apelurilor telefonice şi înregistrării sesizărilor privind nereguli, abateri sau acte de corupţie înfăptuite de către funcţionari din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi instituţiile subordonate: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, Garda Financiară, Autoritatea Naţională a Vămilor, Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor şi Comisia Naţională de Prognoză.rnrnAcest serviciu pune gratuit şi non-stop la dispoziţia cetăţenilor o căsuţă vocală, care preia automat apelurile. Apelantului îi răspunde un robot care după mesajul introductiv, îi solicită datele de identificare şi îl roagă să apese anumite taste pentru a fi direcţionat către instituţia competentă în funcţie de obiectul sesizării.rnrnMesajele cetăţenilor vor fi preluate şi înregistrate de către un operator în timpul programului de lucru.rnrnrnPentru mai multe informaţii puteţi accesa rubrica TelVerde pe site-ul www.mfinante.ro.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii