Alte stiri din categoria: Interviu



Criza COVID-19

ING Bank explica de ce-i intreaba pe clienti cum justifica platile cu sume mari de bani si in ce conditii blocheaza conturile

Mai multi cititori Bancherul.ro se plang ca ING Bank le-a blocat conturile sau sunt amentinati cu blocarea acestora daca nu justifica anumite tranzactii cu sume mai mari de bani. I-am intrebat, de aceea, pe reprezentantii ING Bank, de ce si in ce situatii clientii bancii trebuie sa detalii

BANCI

In ce data intra pensiile pe carduri, in fiecare luna: precizari de la banci si Ministerul Muncii

Mai multi cititori Bancherul.ro s-au plans ca in aceasta luna le-au intrat mai tarziu pensiile pe carduri, motiv pentru care am intrebat Ministerul Muncii si bancile daca au existat intarzieri privind virarea pensiilor si in ce data se alimeneaza cardurile, in fiecare luna. Ministerul detalii

Criza COVID-19

BRD despre colaborarea cu CSALB: ne ajuta sa demonstram clientilor ca banca este oricand deschisa comunicarii directe si transparente

Datorita colaborarii cu CSALB (Centrul de Solutionare a Litigiilor din domeniul Bancar), BRD a reusit sa solutioneze extrajudiciar si dosare unde banca era deja chemata in instanta, consumatorii renuntand la procedura judiciara in favoarea unei solutii ce stinge litigiul intr-un timp exponential detalii

BANCI

Cum gestioneaza Garanti BBVA reclamatiile clientilor si rezolvarea amiabila a acestora, prin CSALB

Garanti Bank a primit putine cereri de la clienti privind rezolvarea amiabila a litigiilor prin intermediul CSALB, dat fiind ca banca isi doreste solutionarea si gasirea unei solutii satisfacatoare pentru clienti inca din momentul in care acestia se adreseaza initial bancii, detalii

Ultimele Comentarii