Alte stiri din categoria: Interviu



BANCI

“Relația cu CSALB ne-a ajutat să economisim timp, bani, resurse umane și ne-a readus încrederea pierdută a clienților” - interviu cu Flavia Popa, Secretarul general al BRD

Ce are de câștigat o bancă dacă acceptă intrarea în negociere cu clienții care întâmpină probleme în derularea contractelor, precum și efectele aduse de criza sanitară generată de pandemie sunt teme la care a răspuns Flavia Popa, Secretarul general al detalii

BANCI

„Cautam solutii pentru creditele pe termen lung si scurt, pentru fiecare client si fiecare produs” - Interviu cu Dana Dima (Demetrian), vicepresedinte BCR

Vom vorbi despre modalitățile prin care putem echilibra raportul dintre consumatori și bănci în cadrul negocierilor purtate la CSALB. Care dintre soluțiile implementate prin moratoriile legislative credeți că ar putea fi adaptate și extinse de către bancă în detalii

BANCI

„Bancile cumpara si vand incredere”. Rolul CSALB pentru sistemul bancar - Interviu cu Florin Danescu, Presedintele executiv al Asociatiei Romane a Bancilor

Negocierea dintre consumatori și bănci, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) poate fi una dintre „monedele” de schimb pentru încrederea în sistemul bancar românesc. Care sunt avantajele pe detalii

Criza COVID-19

Dupa amanarea ratelor la credite, problemele ar putea continua, pentru unii clienti ai bancilor si IFN-urilor: solutiile gasite de CSALB

Astăzi expiră termenul până la care consumatorii pot trimite cereri de amânare a plății ratelor pentru cel mult 9 luni, potrivit moratoriilor legislative. Din solicitările transmise de consumatori către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar detalii

 



 

Ultimele Comentarii