BANCI | Interviu

Am intrebat Politia Romana cate fraude online exista si cum sunt solutionate

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-02-26 17:06

Dat fiind ca cititorii Bancherul.ro, Reclamatiibanci.ro si Ghiseulbancar.ro trimit tot mai multe sesizari cu privire la fraudele online, am vrut sa stim cum sunt solutionate de catre Politia Romana astfel de cazuri si care este evolutia numarului acestora in urmatorii doi ani.

Am trimis doua intrebari la Inspectoratul General al Politiei Romane (IGPR):

- Cum sunt administrate petitiile/plangerile privind tentativele si fraudele online?

- Cate astfel de petitii/plangeri au fost primite in ultimii doi ani si cum au fost solutionate?

IGPR a raspuns insa doar intrebarea cu privire la numarul cazurilor de frauda semnalate de romani.

Raspunsul IGPR:

"Inspectoratului General al Poliției Române - Centrul de Informare şi Relaţii Publice, vă comunicăm următoarele:

În anul 2021, la nivel național, au fost sesizate 13.254 de fapte penale privind fraude comise prin sisteme informatice și mijloace de plată electronice, iar, în anul 2022, au fost sesizate 10.287 de astfel de fapte."

Nu stim, asadar, cum se administreaza plangerile privind fraudele si nici cum au fost solutionate acestea.

Taguri: aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  cont bancar  Reclamatiibanci.ro  credit online  carduri de debit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Contractul unui credit trebuie sa contina si solutii in cazul neplatii ratei

• Performanța activității de creditare este și performanța clienților, a celor care se împrumută. Rata creditelor neperformante rămâne sub 2,5% • Banca trebuie să se asigure că cei care cer credite își înțeleg nevoia și știu detalii

Beneficiarul unui credit trebuie sa stie ce solutii are daca nu poate plati rata

La finalul celui de-al treilea trimestru din 2024, numărul negocierilor dintre consumatori și bănci în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a ajuns la 815, cel mai mare număr din cei aproape 9 ani de activitate ai detalii

IFN-urile nu vor sa rezolve reclamatiile clientilor prin CSALB

De la începutul anului românii au trimis către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) peste 2.100 de cereri de negociere cu băncile și IFN-urile. Sunt cu 20% mai multe decât în perioada similară a anului detalii

Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare

Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare, dupa ultima actualizare de saptamana trecuta, conform reclamatiilor primite de la cititori. Acestia se plang ca nu mai pot deschide aplicatia si sunt nevoiti sa o reactiveze. Insa in momentul cand incearca detalii

 



 

Ultimele Comentarii