Alte stiri din categoria: CSALB



BANCI

CSALB: pandemia a umanizat relatia consumator-banca

Criza sanitară îi afectează pe consumatori, comercianți și întregul mediu economic, dar are și părți bune, spun reprezentanții celor mai mari instituții financiare din sistemul bancar, potrivit unui comunicat al Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor detalii

BANCI

Cei care nu-si pot plati ratele amanate la credite pot apela la CSALB

Dacă problemele financiare ale unor consumatori persistă chiar și după o amânare de 9 luni a plății ratelor ori consumatorul realizează că îi va fi imposibil să plătească noile rate chiar în timpul perioadei de amânare, le recomandăm să se adreseze imediat detalii

BANCI

Negocierea in cadrul CSALB ar putea fi obligatorie inaintea proceselor dintre banci si clienti

Instanțele de judecată ar putea recomanda consumatorilor și băncilor să negocieze în cadrul CSALB înainte de începerea unui proces, anunta CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor din domeniul Bancar) intr-un comunicat, in care adauga: Pentru anul detalii

BANCI

CSALB a reusit sa rezolve 433 de litigii dintre banci si clienti, insa in 51 de cazuri negocierile au esuat: exemple si recomandari

În anul 2020 au fost deschise 433 de negocieri între consumatori și bănci/IFN-uri, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Dintre acestea, în raport cu băncile, s-au finalizat până acum 223 de negocieri cu detalii

 



 

Ultimele Comentarii