BANCI | Interviu

Raiffeisen explica de ce nu au functionat aplicatiile bancii in 29 octombrie: nu a fost un atac informatic

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2023-10-30 08:29

Aplicatiile Raiffeisen Bank nu au functionat in ziua de 29 octombrie 2023 timp de peste 12 ore, conform reclamatiilor clientilor bancii.

Motiv pentru care am trimis la Raiffeisen cateva intrebari:

- Care a fost cauza problemelor tehnice care au determinat nefunctionarea aplicatiilor Raiffeisen? A fost vorba de un atac informatic?

- Cum au fost afectati clientii bancii?

- Care a fost perioada in care acestea nu au functionat? Dupa cat timp a fost remediat incidentul?

- De ce a durat atat de mult solutionarea problemei?

- Cum au fost anuntati clientii despre aceasta problema? De ce anuntul pe Facebook s-a facut atat de tarziu?

Raspunsurile Raiffeisen:

"Pe parcursul zilei de duminică, 29.10.2023 clienții Raiffeisen Bank nu au putut folosi aplicațiile Smart Mobile, Smart Business, Raiffeisen Online PJ, Smart Token, nu au putut depune numerar la MFM-urile băncii și nu au putut autoriza plățile e-commerce cu ajutorul biometriei.

Situația a fost cauzată de situație tehnică neprevăzută la unul dintre echipamentele de infrastructură din data center-ul principal. Echipa Raiffeisen lucrează împreună cu furnizorul echipamentului pentru restaurarea funcționării acestuia, iar între timp am decis mutarea serviciilor în data centerul secundar, pentru a asigura stabilitatea serviciilor.

Comutarea serviciilor din data center-ul principal în cel secundar este un proces complex.

Putem afirma cu certitudine că nu a fost vorba de un atac informatic și garantăm că problema tehnică nu a pus în niciun moment în pericol datele și finanțele clienților noștri.

Toate tranzacțiile cu cardurile de debit și credit au fost funcționale și disponibile pe parcursul întregii zile.

Clienții au fost anunțați de starea serviciilor pe site-ul băncii, la secțiunea "Disponibilitatea Serviciilor Raiffeisen Bank" și paginile de social media ale băncii."

Vezi aici ce s-a intamplat duminica cu aplicatiile Raiffeisen si cum au comentat clientii bancii

Taguri: aplicatie mobile banking  Raiffeisen Bank  probleme functionare aplicatie mobile banking  reclamatie banca  banca  internet banking  mobile banking  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



Scaderea ratei la credit trebuie insotita de o regandire a modului de viata

Efectele crizelor actuale se vor vedea pe termen mediu și lung. Din acest motiv, soluțiile pe care băncile le oferă consumatorilor care întâmpină probleme în plata ratelor trebuie să fie sustenabile pe termen lung, conform unui comunicat al CSALB, in care detalii

Bancile nu pot face nimic daca se divulga datele de logare sau PIN-ul

• Inflația a crescut prețul creditelor. E un adevăr că avem o povară suplimentară asupra vieții noastre de zi cu zi, dar vom trece peste aceste încercări • Oamenii sunt prudenți, economisesc. Este esențial să nu ne aruncăm detalii

Cei care nu-si pot plati creditele in CHF pot apela la CSALB

- Situatia datornicilor in CHF treneaza si astazi, dar exista solutii in cadrul CSALB; - Intr-un mediu economic marcat de amenintari si vesti negative, pastrarea realismului este esentiala; - Principala miza a detalii

Impacarea cu banca sau IFN-ul prin CSALB, o alternativa la falimentul personal si darea in plata

Gasirea unei solutii de plata a creditului in urma unei negocieri cu ajutorul CSALB poate fi o alternativa mai avantajoasa decat recurgerea la falimentul personal sau darea in plata, cel putin in privinta rapiditatii cu care se poate rezolva o astfel de detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • plangere

    de 9 zile ma zbat sa mi retrag o suma foarte mare din coinbase si acum de 2 ore m-au sunat din ... detalii

  • Revolut

    Multe dintre produsele si serviciile Revolut nu sunt cele mai bune din piata, nici in privinta ... detalii

  • Am fost păcălit

    Am fost păcălit de firma de trasctionare și investiții CRYPTO GLOBAL GROWTH-SAFE am investit ... detalii

  • frauda prin GapInvest

    Daca ajuta va pot da nume si numere de telefon de la GapInvestCapital. 1. Lilian Antonescu +40 764 ... detalii

  • frauda GapInvestCapital

    Buna ziua. Din pacate sunt victima acestui sistem. Am incercat sa investesc in actiuni, prin acest ... detalii