Banca Transilvania a primit trofeul „Banca Anului” pe piaţa cardurilor din România, acordat în cadrul Galei No-Cash, organizată în Bucureşti, pentru performanţele obţinute de BT în anul 2010. rnrnBăncii Transilvania i-a fost decernat, de asemenea, premiul „Cel mai vândut card de debit” – pentru Visa Electron, primind şi distincţia „Premiera Anului”, alături de Western Union, pentru premiera mondială în ceea ce priveşte lansarea serviciului de transfer de bani la bancomat, anunta banca intr-un comunicat.rnrnBT este în top 3 emitenţi de carduri din România, cu un portofoliu format din peste 1,8 milioane de carduri şi o cotă de piaţă de 15% în ceea ce priveşte mijloacele alternative de plată. Numărul tranzacţiilor efectuate cu cardurile Băncii Transilvania a crescut, în 2010, cu aproape 4 milioane, faţă de anul 2009. rnrnPortofoliul BT cuprinde, de asemenea, aproape 20 de tipuri de carduri de credit şi de debit, dintre care 4 sunt co-branded, dezvoltate împreună cu parteneri ai băncii. Banca Transilvania are o reţea extinsă de acceptare, formată din peste 800 de bancomate şi aproximativ 15.500 de POS-uri.rnrnRobert C. Rekkers, Director General în cadrul Băncii Transilvania, declară: “Premiul Banca Anului vine într-un moment-cheie pentru noi, exact pentru anul în care am împlinit 10 ani ca jucător activ pe piaţa cardurilor. Acest titlu demonstrează că avem o strategie adecvată, echipă performantă şi idei inspirate. Pentru 2011 ne-am propus să creştem cota de piaţă, în special pe segmentul cardurilor de credit, pentru a ne consolida poziţia de jucător de top”.rnrnPentru desemnarea Băncii Transilvania ca ”Bancă a Anului” pe piaţa cardurilor a fost analizată performanţa BT, în acest domeniu, pe baza a 7 criterii, printre care: numărul de carduri şi de conturi de card, produse şi servicii lansate, număr de tranzacţii realizate cu carduri ale Băncii Transilvania, reţea de bancomate şi de POS-uri etc. BT a fost nominalizată, de asemenea, şi la următoarele secţiuni: „Cea mai bună promovare” – pentru campania „Plăteşte-ţi cu cardul taxele şi impozitele locale”, respectiv „Cel mai de succes program co-branded” – pentru cardul co-branded Visa Gold BT – Rotary.rnrnFocusul Băncii Transilvania, pentru 2011, este creşterea utilizării cardurilor la comercianţi, atât în ceea ce priveşte cardurile de credit, cât şi cele de debit. Pentru că beneficiile şi serviciile „ataşate” cardurilor sunt un element important atât în atragerea de noi clienţi, cât şi în vederea fidelizării celor existenţi, BT a lansat deja un proiect amplu de loialitate, programul Star BT, prin care clienţii persoane fizice beneficiază, pentru orice plată cu un card de credit BT – de puncte de loialitate care se acumulează, dar şi de rate fără dobândă – la comercianţii parteneri.
Nu există comentarii pentru această știre.
Creditele in franci elvetieni (CHF) acordate de Bancpost in anii 2007-2008 si apoi cesionate bancii-mama din Grecia, Eurobank, au fost preluate in administrare de Vista Bank, de la First Bank,... detalii
Sistemul bancar din România este printre cele mai modee și performante din întreaga lume, spune Radu Ghețea în cadrul podcasturilor găzduite de Centrul de Soluționare Alteativă a Litigiilor în domeniul... detalii
• Confuzia dintre dorințe și nevoi duce la imposibilitatea corelării veniturilor cu cheltuielile• Mulți oameni sunt deconectați de la propria situație financiară. Unii nu știu care sunt veniturile familiei. Alții... detalii
Viva Credit a redus dobanda la creditele mai mici de 5.000 de lei de la 1,2% pe zi la 1% pe zi, pentru a se conforma Legii 243/2024 privind plafonarea... detalii