Banca Transilvania lansează Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții non-financiare cu discount, oferite de partenerii Stup în perioada 8 – 12 mai, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Campania lansată azi vine cu soluții non-financiare pentru antreprenorii care încep o afacere și pentru cei care doresc să o dezvolte în online, indiferent dacă sunt sau nu clienți ai Băncii Transilvania.
Stup Fest, aproape 20 de soluții cu discount pentru antreprenori:
Oferta cuprinde soluții pentru facturare digitală, campanii de marketing, deschiderea unui magazin online, semnătură electronică, contabilitate, identitate de brand, recrutare, abonamente medicale pentru angajați, asistență legală, date despre companii, gestiune digitală cash-flow, customer relationship management (CRM), analiză financiară digitală, francizare, respectiv POS pentru firmele din domeniul HoReCa.
Antreprenorii pot accesa, de asemenea, pachete de servicii și pot stabili singuri componenta acestora, în funcție de serviciile de care au nevoie:
– Pornește-ti afacerea – pentru persoanele care doresc să înceapă un business; cuprinde soluțiile necesare la început de drum: înființare firmă, facturare digitală, servicii de contabilitate, casă de marcat, POS și prezență online;
– Hai cu afacerea în online – pentru antreprenorii care doresc să își ducă business-ul în online; cuprinde consultanță gratuită, crearea magazinului online cu toate serviciile conexe și campanii de marketing necesare vânzării în online.
O parte dintre soluțiile cuprinse în campanie pot fi accesate direct pe Stup Fest, iar pentru o parte dintre acestea, după aplicare, este nevoie de o vizită la Stup, pe Calea Șerban Vodă 206-218, în București. Toți cei care aplică în cadrul campaniei sunt contactați ulterior de echipa Stup.
Partenerii Stup și ai campaniei sunt: Baselinker, Danubius, DC Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, Gomag, Hosterion, Mini CRM, MTH Digital Namirial, Prime Dash, Regina Maria, Regnet, Smartbill, Termene, The Yellow Creators, ThinkOut și Weex Global.
Stup este o inițiativă a Băncii Transilvania prin care antreprenorii sunt conectați cu furnizori de servicii și produse pentru înființarea, gestionarea și managementul unei afaceri. Lansat în iulie 2022, Stup înseamnă acum o comunitate de peste 11.000 de membri.
Nu există comentarii pentru această știre.
BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii
Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii
BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii
BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii