ineri dupa amiaza, un grup restrans de reprezentanti ai clientilor Volksbank au fost primiti de presedintele bancii, in incercarea de solutionare inafara instantelor de judecata a nemultumirilor clientilor. Actiunea- o premiera in istoria bancara post-decembrista- vine pe fondul aplicarii Ordonantei 50/2010 si ar putea fi repetata si de clientii altor banci. Discutiile de ieri au durat circa 3 ore, rezultatul fiind apreciat de catre reprezentantii clientilor Volksbank ca “ne-multumitor”. “Domnul Presedinte a fost cel care a vorbit din partea lor, ceilalti mai putin. Una dintre colegele noastre a explicat problemele legate de modul de calcul a dobanzii din contractele de credit si din Actul Aditional. Presedintele Volksbank a avut propria explicatie de specialitate, dar dupa un timp, l-am rugat sa ne oprim. Era pe terenul lor –banking- si am realizat ca nu ajungeam nicaieri. Diferenta de opinie trebuie transata de BNR sau de instanta”, a declarat unul dintre participantii la intalnire, scrie Hotnews
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii