De la: MARIANA POPASubiect: Nemultumirile unui fost client
Comentariu: Sunt total nemultumita de serviciile acestei banci,desi,am avut 2 imprumuturi la ABN-actual RBS si intentionam sa fac al treilea imprumut!
Motivele pt.care am renuntat intre timp sunt neseriozitatea si neprofesionalismul celor care lucreaza la aceasta banca,si,ca sa intelegeti mai bine,voi face istoricul perioadei in care am fost clientul fidel al acestei banci ,client bun, din moment ce in tot acest timp am fost corecta, ba din contra prea corecta, platind luna de luna mai mult decat imprumutul avut,! Acest lucru se poate vedea din extrasele de la sfarsitul fiecarei luni de 5 ani si jumatate incoace!
Dar,cu toate acestea ,si tinind cont de faptul ca am vrut sa lichidez in avans imprumutul curent (al doilea!)pe care il mai aveam,dupa ce lichdasem deja primul imprumut , de la data la care am anuntat acest lucru ,am platit in avans toata diferenta pe care o aveam am anuntat ca intentionez sa fac alt imprumut!...M-i s-a sugerat sa fac refinantare,sa-mi retrag o parte din bani si sa refinantez imprumutul! La data aceea au ramas in cont 2500 lei si 5.93 eur in contul de valuta! Mentionez printre altele ca niciodata nu m-i s-a adus la cunostiinta faptul ca putem plati direct in contul de valuta-avand 2 conturi deschise unul de lei si altul de valuta- deci prin urmare avand 2 imprumuturi ,am platit 4 comisione 2 pt scimb din lei in valuta si 2 pt gestionarea celor 2 conturi ,explicandumi-se ca desi am 2 conturi,am si 2 imprumuturi care n-au nici o legatura!
Revin!
Deci,cererea de refinantare depusa pe 1-2 ale lunii noiembrie trebuia rezolvata in 10 zile,asa cum am fost informata ca va dura, de fapt a durat pina la 26.11 data la care am fost infarsit anuntata ca m-i s-a asprobat dupa lungi si lungi asteptari si reveniri! ba ca trebuie sa trimit inca o data o fisa fiscala ca nu se vede corect,ba ca nu se vede leasingul pe care il platea sotul meu la datorii(desi acolo de buna credinta am complectat la sugestia dvs!)Normal ca leasingul nu se vede la datorii.
Si,cel mai tare m-a deranjat faptul ca am semnat in avans un contract cadru ,neavand certitudinea ca va fi asprobat imprumutul si,contract care nu prevedea nici suma nici comisioanele retrase din suma nici alte retineri! Semnat in alb! de ce? eu stiu ca un contract se semneaza -asa cum semnasem la data celor 2 imprumuturi avute!- dupa ce se aproba imprumutul,dupa ce vezi daca esti de acord cu ce iti mai ramine din imprumut!
Deci am fost anuntata pe data de 26.11 ca m-i s-a aprobat imprumultul din care vezi Doamne dupa acoperirea primului imprumut din 50.000 lei voi mai ramine cu 43.000 lei! in conditiile in care eu aveam blocati in cont,fara dobanzi fara nimica,proprii mei bani 2500 lei!....atragand atentia asupra acestui fapt am rugat sa mi se ia in calcul si sa mi se spuna de fapt cat mai ridic ! mi s-a recalculat si m-i s-a spus ca 46.000 ! am intrebat pt ce mi se opresc atitia bani,m-i s-a raspuns de garantie etc! ce garantie? faptul ca eram client fidel de aproape 6 ani ,bun platitor...deci prin urmare am anuntat ca nu cred ca voi mai ridica banii,, voi veni si voi retrage cererea de refinantare! marturie stau cele 2-3 inregistrari facute cu convorbirile avute,asa cum m-i s-a comunicat cand am sunat!
Pe data de 2.12 am venit la banca si am anuntat(in primul rand prin telefon) ca renunt,sa se faca calculul si sa mi se spuna cat mai am de plata!
Deja mi se facusera tranzactiile de refinantare,desi eu cand am fost anuntata ca m-i s-a aprobat imprumutul am spus ca nu ma mai intereseaza!.si. in loc de 1000 de lei pe care ii retrasesem ca sa pot face refinantare,m-i s-au cerut aproape 1150 lei pt lichidare totala a conturilor!...inca 150 lei! dar pt banii mei blocati in cont de la data de 29.10?!
plus ca ,la aproape 1 saptamina de la lichidare am fost sunata ca mai am 5.93 eur in cont si sa vin sa-i ridic!....cum adica?! eu am cerut la data 26.11 lichidarea tuturor conturilor si suma ce o mai am de plata!...iar ceea ce a pus capac la tot a fost faptul ca ,ducandu-ma sa-i ridic ,deci deranjandu-ma inca o data,m-i se comunica ca voi ridica doar 4 eur,restul reprezentand comision!!! si ca trebuie sa mai si astept intrucat contul de valuta trebuia reactivat...nu e vorba de suma,credeti-ma,din moment ce am platit in cont si 3200 lei! e vorba de principiu! adica voi gresiti si tot eu platesc?! nu e suficient faptul ca la 3 saptamini distanta,desi cu banii mei in cont,fara dobanzi,mi-ati luat o sduma mai mare cu 1500 lei?!.+1.93 eur!..
nu va suparati pe mine dar asta denota neseriozitate si neprofesionalism,de aceea am decis sa nu mai fiu client al bancii dvs ,si,dati-mi voie sa va spun , sa va fac si antireclama la toti prietenii si cunostiinetel noastre!!!
drept urmare imi rezerv dreptul de a face si reclamatie la OPCP,! Nu este vorba de cei 5 eur! este vorba de cum a fost tratat un client bun platnic,care are si drepturi NU NUMAI OBLIGATII la dvs!!
INCHEI CU SPERANTA CA VETI INTELEGE NEMULTUMIREA MEA vizavi de trratamentul pe care il aplicati clientilor dvs!
sper ca altii sa nu pateasca ca mine si sa nu plateasca neseriozitatea si neprofesionalismul dvs!!!
MARIANA POPA , FOST client RBS