Fenomenul organizării pe internet a clienţilor nemulţumiţi ai băncilor ia amploare, în prezent circa 3.500 de persoane fiind membre ale grupurilor care vizează 12 instituţii, cu scopul de a creşte puterea de negociere pentru rezolvarea unor probleme sau aplicarea noilor reglementări în domeniu.rnrnAstfel, există grupuri pe Yahoo formate din clienţi ai BCR, BRD, Volksbank, Alpha Bank, Raiffeisen, ING, Bancpost, RBS, Credit Europe Bank, OTP Bank, Banca Românească şi Banca Transilvania. rnrnDe la începutul acestei săptămâni au fost formate cel puţin trei noi grupuri, respectiv din clienţi ai BRD, Alpha Bank şi Banca Românească, interesaţi de aplicarea corectă a OUG privind creditele consumatorilor. De la înfiinţare, pe data de 6 septembrie, grupurile au adunat circa 30 de clienţi BRD, aproximativ 50 de persoane care au credite la Alpha Bank şi peste 10 clienţi cu împrumuturi la Banca Românească.rnrnŞi clienţii RBS au format un grup, săptămâna trecută, în principal întrucât le este teamă că băncile vor încerca să transpună noile reglementări în domeniu în defavoarea clienţilor, scrie Mediafaxrn
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii