Clientii BRD se plang ca nu pot utiliza aplicatiile myBRD net si mobile

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2016-09-28 14:57 Ultima actualizare: 2016-09-28 14:57

Cativa clienti ai BRD s-au plans, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina de Facebook a bancii, ca in ultimele doua zile aplicatiile de internet si mobile banking myBRD au avut probleme de functionare.

“Este a doua zi de cand nu funcţionează MyBRD, am sunat la banca si mi s-a spus ca stiu de problemă. Eu platesc pentru a avea acces la aceasta aplicatie si nu pot intra pentru a face tranzactii, de a consulta conturile s.a.m.d. Ce este de facut?”, a intrebat un client BRD, pe Reclamatiibanci.ro.

El a precizat ca dupa ce intra in aplicatia de mobile banking, aparea un ecran negru si nu putea efectua nicio operatiune.

Alti doi clienti ai BRD au reclamat, ieri si astazi, pe pagina Facebook a bancii, ca nu functioneaza mybrdnet. Banca le-a raspuns ca serviciul este functional, iar daca au probleme de utilizare, sa lase un numar de telefon pentru a fi contactati de reprezentantii bancii.

Reprezentantii BRD, contactati de Bancherul.ro, au precizat ca serviciile de internet si mobile banking nu au avut probleme de functionare, insa aseara a avut loc o operatie de “mententanta evolutiva anuntata in prelabil”:

“Aseara intre orele 22:00 si 23:30 a fost o operatie de mentenanta evolutiva, anuntata in prealabil utilizatorilor MyBRD prin mesaj in aplicatii. In afara de acest interval, aplicatiile au functionat tot timpul.

Daca clientul a avut probleme in afara acestui interval, poate fi vorba despre altceva – poate parola expirata, etc. Sa ne scrie pe Facebook sau sa sune, sa vedem concret despre ce este vorba.”

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Educatie financiara

Agentul Provident mi-a spus să plătesc cât pot, dar am fost raportată la Biroul de Credit. Ce pot să fac?

„Am vrut să fac un credit la bancă dar mi-au spus că nu pot, pentru că am o bulină la Biroul de Credit, fiind raportată de Provident.  Am luat prin... detalii

Dacă nu mai pot să achit creditul, asiguratorul poate să plătească în locul meu?

„Am 3 credite la IFN, le am cu asigurare și unul fara asigurare întrebarea mea este daca nu pot sa m-ai plătesc asiguratorul poate sa plătească creditul menționez că am... detalii

Ce șanse am să-mi recuperez banii în urma unei fraude bancare?

„Am fost victima unei fraude am instalat o aplicatie prin care mi s au furat datele personale si s au facut doua tranzactii neautorizate de mine in doua conturi, am... detalii

Kredit Reciproc este adevărat sau nu?

„Bună ziua as dori sa întreb dacă kredit reciproc este adevărat sau nu.? , am vrut sa îmi iau în credit de 6000 euro și am plătit pana acm 1500... detalii