„Am vrut să fac un credit la bancă dar mi-au spus că nu pot, pentru că am o bulină la Biroul de Credit, fiind raportată de Provident.
Am luat prin 2021 un împrumut de la Provident și nu am putut să plătesc toată rata, dar agentul mi-a spus să plătesc cât pot, că nu sunt probleme. Nu mi-au spus că voi fi raportată la Biroul de Credit și că voi avea probleme. Ce pot să fac?”, întreabă o cititoare.
Stimată doamnă,
Provident, la fel ca alte IFN-uri și bănci, trebuie să-și notifice clienții cu 14 zile (2 săptămâni) înainte de a-i raporta cu restanțe la Biroul de Credit.
Această perioadă de notificare prealabilă oferă datornicilor posibilitatea de a-și achita rata, astfel încât să nu fie raportați la Biroul de Credit pentru întârzieri mai mari de 30 de zile la plata împrumuturilor.
Pentru că cei înscriși în baza de date din Biroul de Credit nu vor mai putea obține un nou credit sau o refinanțare timp de 4 ani, cât rămân înregistrate datele negative privind creditele.
De aceea, dacă Provident nu v-a anunțat înainte de raportarea la Biroul de Credit, trebuie să faceți la Provident o cerere de ștergere din Biroul de Credit.
Vezi tot răspunsul, în acest articol din Reclamații Bănci.
Nu există comentarii pentru această știre.
„Am vrut să fac un credit la bancă dar mi-au spus că nu pot, pentru că am o bulină la Biroul de Credit, fiind raportată de Provident. Am luat prin... detalii
„Ce se poate intampla daca nu pot achita la ifn desi mau executat silit si nu am venit?”, întreabă o cititoare, la Reclamații Bănci. Raspuns Stimată doamnă, Dacă sunteți executată... detalii
„Am facut o investitie prin Newton Management.pro /-.one. A fost teapa. Am depus sesizare la Politie, In Brasov. Am sunat la sectia de care apartin, m-au directionat la politia municipala,... detalii
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii