„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție și nimic. Îndrumați mă ce sa fac? Mulțumesc!”, intreaba o cititoare.
Stimata doamna,
TBI Bank ar fi trebuit sa va trimita adeverinta pentru inchiderea contului imediat dupa ce a incasat banii aferenti refinantarii.
Nu este justificata o intarziere atat de mare, de peste o saptamana, pentru primirea unei dovezi necesara pentru refinantarea creditului.
Pentru rezolvarea problemei, sfatul meu este sa apelati la CSALB (Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor Bancare), in vederea gasirii unei solutii amiabile pentru solutionarea acestui litigiu.
Luati legatura cu CSALB prin intermediul site-ului CSALB.ro sau la numarul de telefon 021.94.14.
Vezi aici stirea integral, pe Reclamatiibanci.ro
Ai si tu o reclamatie? Completeaza acest formular si iti raspundem!
Nu există comentarii pentru această știre.
„Am vrut să fac un credit la bancă dar mi-au spus că nu pot, pentru că am o bulină la Biroul de Credit, fiind raportată de Provident. Am luat prin... detalii
„Ce se poate intampla daca nu pot achita la ifn desi mau executat silit si nu am venit?”, întreabă o cititoare, la Reclamații Bănci. Raspuns Stimată doamnă, Dacă sunteți executată... detalii
„Am facut o investitie prin Newton Management.pro /-.one. A fost teapa. Am depus sesizare la Politie, In Brasov. Am sunat la sectia de care apartin, m-au directionat la politia municipala,... detalii
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii