Serviciul bancar exclusivist Citigold a depăşit pragul de 100.000 clienţi în regiunea Europa, Estul Mijlociu şi Africa, demonstrând poziţia importantă ocupată în preferinţele clienţilor cu disponibilităţi financiare semnificative, anunta banca intr-un comunicat.rnrnKumar Ramachandran, Director Departament Persoane Fizice la Citibank România, a declarat: “Această realizare demonstrează valoarea ofertei Citigold din perspectiva clienţilor noştri. Faptul că peste 100.000 de persoane au ales produsele şi serviciile noastre pe o piaţă competitivă şi plină de provocări reconfirmă calitatea serviciilor bancare pe care le oferim, completate de prezenţă şi expertiză la nivel global”.rnrnPrin intermediul unui Relationship Manager dedicat, Citigold oferă o gamă impresionantă de servicii internaţionale, permiţând clienţilor să efectueze operaţiuni bancare în mai multe monede, oriunde s-ar afla în lume. Clienţii Citigold au acces la o gamă superioară de instrumente de investiţii ale celor mai importante societăţi de management al activelor din lume, ceea ce le permite să îşi dezvolte un portofoliu echilibrat şi diversificat, în concordanţă cu obiectivele financiare şi atitudinea lor faţă de asumarea potenţialelor riscuri.rnrnÎn plus, tratamentul preferenţial oferit clienţilor Citigold include o serie de privilegii în concordanţă cu stilul de viaţă al acestora, precum regimul de protocol la aeroportul Henri Coandă, locuri rezervate în loja Citigold la cele mai bune spectacole ale Ateneului Român, invitaţii la premiere de film în săli VIP, acces la terenurile de tenis ale Clubului Pescariu Sports & Spa, precum şi reduceri preferenţiale şi tratament special la hoteluri, spa-uri şi restaurante de top.rnrnIndiferent de cerinţele bancare ale clienţilor, fie ele operaţiunile zilnice sau nevoile mai complexe în afara orelor de funcţionare ale băncii, aceştia au la dispoziţie linia de asistenţă Citigold CitiPhone. Aşadar, clienţii pot lua legătura cu un reprezentant Citigold, oriunde s-ar afla, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.rnrnInformaţii suplimentare despre soluţiile de wealth-management oferite de către Citibank România sunt disponibile pe www.citibank.ro sau la linia CitiPhone 0800 88 24 84.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii