Majorarea numărului de produse vândute de un angajat şi a numărului săptămânal de întâlniri cu clienţii sunt două dintre ţintele programului de creştere a eficienţei forţei de vânzări pe care austriecii de la Erste au început să-l aplice la BCR, cea mai mare bancă locală după active.rnrnMartin Skopek, fost vicepreşedinte executiv pe retail al BCR, în prezent membru al board-ului Erste responsabil cu retailul pe grup, spune că proiectul a dat deja rezultate în primele şase luni de aplicare: numărul mediu de produse vândute săptămânal de un consilier de clientelă de la BCR a crescut de la 3,4 la începutul implementării proiectului la 5,5 la final.rnDe asemenea, pe segmentul microfirmelor, consilierii au ajuns să aibă în medie 9,4 întâlniri cu clienţii pe săptămână, faţă de 5,2 înaintea aplicării acestui proiect cu standarde de lucru definite la nivelul întregului grup Erste, scrie Ziarul Financiar
Nu există comentarii pentru această știre.
Bogdan Rotunjanu (foto), un profesionist cu peste două decenii de experiență, se întoarce în România și se alătură ING Bank România în rolul de Chief Information Officer, începând cu 1... detalii
Ca urmare a selecției și nominalizării de către Ministerul Finanțelor, Acționar unic al CEC BANK S.A., Banca Națională a României a hotărât aprobarea prealabilă a doamnei Nicoleta Mioara Cîrciumaru, în... detalii
Banca Transilvania are mai multe joburi disponibile in prezent, dupa cum urmeaza: Specialist servicii clienti, in Bucuresti, Cluj-Napoca, Targu-Mures, Sibiu, Sovata, Sighisoara, Voluntari, Deva, Otopeni, Roman, Botosani, Slatina, Bals; Responsabil... detalii
Conducerea Exim Banca Romaneasca va fi asigurata in urmatorii patru ani de Traian Halalai in calitate de presedinte executiv, Lidia Stan – vicepresedinte executiv responsabil cu activitatea de retail/CFO, Catalin... detalii