Din cele 26 de comentarii la o reclama pentru un credit postata de BRD pe Facebook, 16 comentarii au fost negative, referindu-se in principal la serviciile de slaba calitate ale bancii si neincrederea oamenilor in BRD. Un singur comentariu a fost pozitiv, dar si in acest caz a fost vorba de cineva care a facut o plangere la banca prin Facebook pentru a i se rezolva o problema.
Iata cateva exemple de comentarii la adresa BRD: “O banca de tot rahatul”, “neseriosi” “Am intrat in somaj si acum ma suna ca aproape o iau razna”, “camatari cu acte”, “e nashpa banca asta, fara nicio grija pentru clienti si comisioane ascunse”, “te lasa-n sapa de lemn, nu mai ai viata, platesti creditul de 2-3 ori”, “vrajeala pe fata”.
La toate aceste impresii negative si experiente neplacute, banca nu s-a deranjat sa posteze vreo replica, nici macar cu formalul ” ne pare rau, incercam sa ne imbunatatim serviciile, sa nu va dezamagim pe viitor, sa va rezolvam problemele…”
Nu există comentarii pentru această știre.
De ce vorbim mult de creșteri de taxe și puțin de tăieri de cheltuieli și restructurări? Din două motive principale, presupun: 1. Este mult mai ușor și mai rapid să... detalii
Fiscalitatea din România este departe de a fi excesivă, conform unei analize comparative cu taxele din Polonia publicată de economistul șef al BNR, Valentin Lazea: "Dacă alegem Polonia ca model... detalii
Creșterea dobânzilor variabile și deprecierea monedei naționale din ultimele două săptămâni au reaprins temerile față de o viitoare criză financiară, se arată într-un comunicat al CSALB, în care se adaugă:... detalii
"Banca mi-a refuzat aprobarea unui credit, fără să-mi dea nicio explicație. E normal așa ceva?", este una dintre întrebările primite frecvent de la cititori. Ultimul caz este cel al unui... detalii