BCR simplifica platile prin telefon, prin introducerea de sabloane pentru operatiunile frecvente

Autor:

Bancherul.ro
2011-08-04 07:33

Banca Comercială Română (BCR) continuă dezvoltarea serviciului de banking prin telefon. Pentru simplificarea tranzacţiilor prin telefon, clienţii pot acum să salveze şabloane cu datele aferente plăţilor efectuate frecvent prin Alo 24 Banking BCR, anunta banca intr-un comunicat.rnrnUtilizând un şablon personal, orice plată realizată prin telefon este mai simplă deoarece clientul plătitor nu mai are grija datelor pe care trebuie să le înscrie în ordinul de plata. Informaţiile repetitive rămân salvate în aplicaţie, clientul poate să utilizeze un nume reprezentativ pentru fiecare şablon şi îl poate utiliza pentru următoarele plaţi similare. rnrn”Alo 24 Banking BCR este un serviciu de bancă la distanţă simplu şi rapid, care poate fi folosit la orice oră, din orice loc – de exemplu, dacă eşti seara la o terasă cu prietenii şi iţi aminteşti că ai uitat să plăteşti o factură, o poţi face instant, de pe telefonul mobil. Clienţii care au deja token, trebuie doar să sune la 0800.801.BCR, unde consilierii noştri le vor oferi toate informaţiile necesare pentru activare”, a declarat Mădălina Voinea, şef departament Contact Center din cadrul Direcţiei Managementul Canalelor Retail. rnrnClienţii care utilizează Alo 24 Banking BCR pentru plata facturilor au fost repede atraşi de noua funcţionalitate, în prima lună de la lansare fiind salvate peste 5.000 de şaboane personale.rnrn“Dezvoltarea acestei opţiuni a venit în urma sugestiilor primite de la clienţi. Salvarea şabloanelor personale nu implică niciun cost pentru utilizatori” a incheiat Mădălina Voinea.rnrnSalvarea şabloanelor personale la telefon continuă seria dezvoltarilor pentru Alo 24 Banking BCR care s-au reflectat în creşterea numărului de plaţi iniţiate prin telefon. Fiind în continuă creştere, serviciul Alo 24 Banking BCR a înregistrat cu peste 80% mai multe plăţi în primul semestru al anului 2011 comparativ cu al doilea semestru din 2010. Printre cele mai apreciate lansări se numără posibilitatea deschiderii depozitelor la termen cu bonus de dobândă de 0,25 p.p. faţă de nivelul standard sau promoţional din oferta valabilă la ghişeele băncii – din noiembrie 2010 valoarea medie lunară a sumelor atrase prin Alo 24 Banking BCR a crescut de 14 ori iar sumele depuse per depozit au crescut cu peste 150%.rn rnAlo 24 Banking BCR este disponibil 24/7 apelând gratuit 0800.801.BCR, iar principalele operaţiuni care pot fi efectuate prin acest serviciu sunt:rnrnPlăţi intra şi interbancare în lei şi valutărnSchimb valutarrnOperaţiuni cu depoziternDeschideri de cont curentrnEmitere de card de debitrnInformaţii despre conturile deţinute la BCR şi despre cardurile de credit

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

BCR și-a sporit creditele de consum cu 41%

BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii