Banca Comercială Română (BCR) continuă dezvoltarea serviciului de banking prin telefon. Pentru simplificarea tranzacţiilor prin telefon, clienţii pot acum să salveze şabloane cu datele aferente plăţilor efectuate frecvent prin Alo 24 Banking BCR, anunta banca intr-un comunicat.rnrnUtilizând un şablon personal, orice plată realizată prin telefon este mai simplă deoarece clientul plătitor nu mai are grija datelor pe care trebuie să le înscrie în ordinul de plata. Informaţiile repetitive rămân salvate în aplicaţie, clientul poate să utilizeze un nume reprezentativ pentru fiecare şablon şi îl poate utiliza pentru următoarele plaţi similare. rnrn”Alo 24 Banking BCR este un serviciu de bancă la distanţă simplu şi rapid, care poate fi folosit la orice oră, din orice loc – de exemplu, dacă eşti seara la o terasă cu prietenii şi iţi aminteşti că ai uitat să plăteşti o factură, o poţi face instant, de pe telefonul mobil. Clienţii care au deja token, trebuie doar să sune la 0800.801.BCR, unde consilierii noştri le vor oferi toate informaţiile necesare pentru activare”, a declarat Mădălina Voinea, şef departament Contact Center din cadrul Direcţiei Managementul Canalelor Retail. rnrnClienţii care utilizează Alo 24 Banking BCR pentru plata facturilor au fost repede atraşi de noua funcţionalitate, în prima lună de la lansare fiind salvate peste 5.000 de şaboane personale.rnrn“Dezvoltarea acestei opţiuni a venit în urma sugestiilor primite de la clienţi. Salvarea şabloanelor personale nu implică niciun cost pentru utilizatori” a incheiat Mădălina Voinea.rnrnSalvarea şabloanelor personale la telefon continuă seria dezvoltarilor pentru Alo 24 Banking BCR care s-au reflectat în creşterea numărului de plaţi iniţiate prin telefon. Fiind în continuă creştere, serviciul Alo 24 Banking BCR a înregistrat cu peste 80% mai multe plăţi în primul semestru al anului 2011 comparativ cu al doilea semestru din 2010. Printre cele mai apreciate lansări se numără posibilitatea deschiderii depozitelor la termen cu bonus de dobândă de 0,25 p.p. faţă de nivelul standard sau promoţional din oferta valabilă la ghişeele băncii – din noiembrie 2010 valoarea medie lunară a sumelor atrase prin Alo 24 Banking BCR a crescut de 14 ori iar sumele depuse per depozit au crescut cu peste 150%.rn rnAlo 24 Banking BCR este disponibil 24/7 apelând gratuit 0800.801.BCR, iar principalele operaţiuni care pot fi efectuate prin acest serviciu sunt:rnrnPlăţi intra şi interbancare în lei şi valutărnSchimb valutarrnOperaţiuni cu depoziternDeschideri de cont curentrnEmitere de card de debitrnInformaţii despre conturile deţinute la BCR şi despre cardurile de credit
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii