Banca Comercială Romană (BCR) anunţă că unităţile teritoriale retail, inclusiv cele care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în ziua de 15 august 2011 (Sărbătoarea Sfintei Maria). rn rnBCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM). rn rnDeţinătorii de carduri BCR vor putea face plăti la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri iar serviciul de Asistentă Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24. rn rnClienţii băncii vor avea acces la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare 24/7, astfel: rn rn- telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, apelând gratuit din orice reţea naţională 0800.801.BCR (0800.801.227) sau din străinătate +40.21.407.42.00. rn- prin internet – Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesând direct www.24banking.ro rn – prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi. rn rnÎn plus, prin apelarea InfoBCR, clienţii vor beneficia în perioada menţionată de următoarele servicii: rn rn – Suport Tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7 rn – Asistentă de urgenţă deţinători de carduri, disponibil 24/7 rn – Informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între 8:00 şi 22:00 rn rnNumerele de telefon InfoBCR sunt: rn rn » 0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice reţea naţională rn rn » +40.21.407.42.00 apelabil din străinătate rn rnZonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare pe parcursul întregii perioade de Sărbători. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar. rn rnServiciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartelă de mobil în reţelele partnere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi. Apelabil din reţelele mobile partenere la *4146 sau din orice reţea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee oferă informaţii şi asistentă, zilnic între 9:00-18:00.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii