Banca Comercială Română (BCR) opreşte începând de sâmbătă, ora 00:00, şi până luni, ora 08:00, accesul la serviciile de informare generală oferite prin “Contact Center”, pentru efectuarea unor lucrări de întreţinere şi mentenanţă. rnrn Întreruperea va viza doar serviciile de informare generală, respectiv InfoBCR, InfoBpL şi contactarea clienţilor care au solicitat informaţii prin e-mail, prin intermediul portalului BCR şi a site-urilor partenere, sau din aplicaţia Click 24 Banking BCR.rnrnSolicitările primite de la clienţi prin aceste canale de comunicare vor fi analizate începând de luni, 30 august.rnrnBCR va asigura în această perioadă continuitatea serviciilor de urgenţă, adică BCR Asistenţă Carduri şi BCR Suport Tehnic, care vor fi disponibile 24/7. Totodată, clienţii Alo 24 Banking BCR vor putea solicita informaţii personalizate şi vor putea efectua tranzacţii în intervalul normal de
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii