Bancpost a ajuns la 100.000 de utilizatori de internet banking

Autor:

Bancherul.ro
2011-11-02 15:41

De la începutul anului, Fastbanking®, serviciul de internet banking al Bancpost, şi-a dublat numărul de clienţi, întâmpinând astazi pe cel de-al 100.000-lea utilizator, anunta banca intr-un comunicat.rnrn(Bancpost este pe locul 7 in topul bancilor la internet banking, conform Topurilor Bancherul.ro)rnrnPotrivit unei cercetări interne, 52% din clienţii Fastbanking® sunt persoane sub 45 de ani, în proporţie egală femei şi bărbaţi. Valorile cele mai ridicate de trafic se înregistrează de luni până joi în intervalul 9 – 11, lunea observându-se cele mai multe conectări şi tranzacţii. Operaţiunea cel mai des efectuată în aceste intervale este plata facturilor (utilităţi) şi transferuri.rnrnBancpost spune un BRAVO tututor celor 100.000 de clienţi care au ales să includă Fastbanking® în administrarea disponibilităţilor lor băneşti. Cu această ocazie, pentru a familiariza utilizatorii nou înrolaţi cu întreaga arie de funcţionalităţi, Fastbanking® pune la dispoziţia acestora pagina demo, la adresa http://demofastbanking.ro/.rnrnPagina demo are rolul de a uşura accesul utilizatorilor la funcţionalităţile aplicaţiei şi de a-i ajuta să profite la maximum de facilităţile oferite. Cele 11 filme postate ilustrează în detaliu paşii pe care un utilizator trebuie să-i urmeze pentru efectuarea de operaţiuni. rnrnFastbanking®, serviciul de internet banking al Bancpost contribuie astfel nu doar la reducerea costurilor tranzacţiilor bancare, dar şi la economii de timp, permiţând celor 100,000 de clienţi un acces direct la tranzacţii de bază disponibile într-o unitate bancară fără a se deplasa fizic în locaţie. rnrnFIŞĂ INFORMAŢII – Fastbanking – serviciul de internet banking de la Bancpostrnrn- Este destinat atât persoanelor fizice cât şi persoanelor juridice, în vederea efectuării tranzacţiilor online, în RON şi valută.rnrn- Utilizarea serviciului Fastbanking implică: folosirea unui calculator (PC) cu conexiune la Internet şi folosirea uneia sau mai multor metode de autentificare (dispozitiv de tip token, SMS, Mobile):rn- Token Challenge – metodă de autentificare cu dispozitiv token ce necesita cod PINrn- SMS – metodă de autentificare prin intermediul telefonului mobil; autentificarea se realizează în baza codului de cifre primit prin SMSrn- VIP (Verisign Identity Protection Mobile) – metodă de autentificare prin intermediul telefonului mobil; autentificarea se realizează în baza descărcării aplicaţiei software pe telefonul mobilrnrn- Disponibilitate 24/7rnrn- Posibilitatea de a folosi diverse browserernrn- Tutoriale DEMO pentru explicarea metodelor de autentificare şi a principalelor funcţionalităţi, bilingv (Română/Engleză) – site bilingv dedicat www.demofastbanking.ro rnrn- Serviciu de suport dedicat: HelpDesk Fastbanking – 021/308.54.60 sau fastbanking@bancpost.ro rnrn- Abonament gratuitrnrn- Metode de autentificare gratuite (doar pentru dispozitivele Token se percep costuri: garanţie de 30 USD/echivalent în Ron pentru Token Challenge; metodele de autentificare SMS şi VIP* MOBILE nu implică niciun cost din partea clientului – sunt gratuite)rnrn- Comisioane cu până la 40% mai mici decât la ghişeurnrn- Prin Fastbanking, clienţii persoane fizice şi juridice pot efectua următoarele tipuri de operaţiuni:rn- ordine de plată în lei către beneficiarii persoane fizice şi/sau juridicern- ordine de plată de trezoreriern- plăţi programate în leirn- plăţi utile pentru achitarea facturilor de utilităţi (direct către furnizorii de telefonie fixă/mobilă, gaze, lumină, curent, internet, cablu predefiniţi/presetaţi deja în aplicaţie ca baneficiari)rn- ordine de plată globale utilizate pentru plata salariilor către angajaţirn- transferuri intrabancare între conturile propriirn- plăţi valutare interne sau externern- schimburi valutarern- direct debitrn- vizualizarea în orice moment a soldurilor conturilor deschise la Bancpostrn- informaţii despre diversele cursuri valutarern- posibilitatea vizualizării şi tipăririi extraselor de contrn- definirea beneficiarilor plăţilor direct de către clientrn- crearea unor machete cu ordine de platărn- posibilitatea de a importa ordine de plată create cu alte aplicaţiirnrn- În scopul asigurării unui înalt nivel de siguranţă, acest serviciu a fost dezvoltat pe o infrastructură care respectă standardele internaţionale de securitate a informaţiei.rnrn- Toate metodele de autentificare prezintă un nivel de securitate ridicat.rnrn- Confidenţialitatea datelor este asigurată prin utilizarea numelui de utilizator şi a unei parole, precum şi prin intermediul metodelor de autentificare alese.rnrn- Din momentul conectării clientului autorizat, orice schimb de date se va efectua sub protocol securizat – SSL3, ce utilizează o cheie de criptare de 128 biţi (cea mai puternică existentă pe piaţă în momentul actual) – şi un algoritm DES. rnrn- În plus, site-ul pentru acest serviciu este asigurat şi garantat de firma Verisign, astfel încât clientul poate verifica şi recunoaşte cu uşurinţă autenticitatea acestuia.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare

Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii