Clienţii nemulţumiţi ai băncilor din România, uniţi în grupurile de iniţiativă care s-au format pe internet, sunt hotărâţi să deschidă primele acţiuni în instanţă în câteva zile. Reprezentanţii Volksbank au reacţionat la nemulţumirile grupurilor de iniţiativă şi s-au întâlnit vineri cu aceştia în Bucureşti, pentru a căuta soluţii şi pentru a evita instanţa.rnrnConsideraţi la început „o mână de internauţi” cărora nu li se dădea nicio şansă, clienţii nemulţumiţi de comisioanele practicate de băncile comerciale au reuşit o performanţă unică în istoria postdecembristă: să clintească din temelii sistemul bancar din România. Niciodată, din 1990 încoace, un preşedinte de bancă nu s-a întâlnit cu reprezentanţii clienţilor instituţiei de credit, iar anvergura demersului „internauţilor” este una de mari dimensiuni, rnscrie Adevarul
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii