„CONTează pe educaţie!” este cel mai nou proiect de implicare socială, susținut de Banca Transilvania. Program de anvergură, acesta constă în cursuri menite să contribuie la educația financiară şi antreprenorială a peste 1.600 de elevi cu vârste între 7 şi 18 ani, precizeaza banca intr-un comunicat. rnrnIn perioada 2 – 6 aprilie, elevi din 16 şcoli, din județele Cluj, Alba, Bihor, Sălaj, Maramureş, Sibiu, Satu-Mare şi Bistrița-Năsăud, vor avea ocazia să participe la aceste acțiuni. rnrnInițiativa aparține Şcolii Internaționale Cluj (www.scoalainternationala.ro) şi d-lui Eusebiu Burcaş, coach financiar (www.burcash.ro). Banca Transilvania s-a alăturat dezvoltării şi implementării proiectului, prin alocarea a 35.000 de euro, educația fiind o prioritate printre domeniile pe care le susține. Partenerii proiectului doresc să dezvolte, şi cu această ocazie, rolul major pe care instituțiile publice şi private îl au, alături de părinți şi de profesori, în privința formării copiilor. rnrnCum pot să îmi gestionez mai bine banii; cum să economisesc; ce este Bursa; câte moduri de investiții am la dispoziție? Sunt doar câteva dintre întrebările la care elevii vor primi răspunsurile de care au nevoie, prin participarea la acest program. Sunt implicați inclusiv 100 de profesori din şcolile participante în proiect, aceştia fiind cei care vor preda cursurile de educație financiară. In această săptămână, în perioada 16 – 18 martie, profesorii vor participa la un training susținut de reprezentanții Burcash și ai Școlii Internaționale Cluj.rnrnProiectul „CONTează pe educaţie!” va cuprinde abordări interdisciplinare, concursuri, precum şi activități practice, cum ar fi organizarea unei acțiuni de strângere de fonduri prin aplicarea unor strategii de management şi de marketing sau simularea de tranzacționări pe Bursă – pe o platformă pusă la dispoziție de Bursa de Valori București, cu sprijinul companiei Intercapital Invest.rnrnBanca Transilvania s-a implicat recent, în luna februarie, într-un proiect similar, dedicat educației financiare şi antreprenoriale a elevilor – este vorba de “My Money Week”, propus tot de Şcoala Internațională Cluj. Pentru BT, ca parte a comunității, astfel de inițiative sunt ocazii în plus de a investi în oameni şi în proiecte sustenabile. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii