Astra Asigurari lanseaza oficial Centrul de Constatari Daune din Brasov

Autor:

Bancherul.ro
2010-09-08 08:02

Compania ASTRA Asigurari inaugureaza oficial deschiderea operationala a Centrului de Constatari Daune din orasul Brasov. Acesta este prima locatie cu acest specific deschisa in oras de catre un Asigurator. Centrul functioneaza in incinta Unirea Shopping Center din Brasov, intr-un spatiu larg, modern, cu o imagine profesionista.rnConferinta de presa a fost urmata de un eveniment la care au participat reprezentanti ai autoritatilor locale, oficialitati ale orasului Brasov, presa locala, parteneri de business ai companiei, colaboratori, top-managementul ASTRA Asigurari.rnrnASTRA Asigurari este liderul pietei de asigurari Auto din Romania, de aici derivand si numarul mare de dosare de dauna pe care Asiguratorul il instrumenteaza lunar. Pentru a eficientiza timpul alocat rezolvarii dosarelor si pentru a le oferi clientilor sai servicii la despagubire rapide si eficiente, managementul ASTRA Asigurari a implementat un program de inaugurare a mai multor astfel de Centre in orase mari precum: Bucuresti, Constanta, Iasi, Timisoara si Ploiesti. rnrn,, Pentru a veni in sprijinul clientilor nostri si pentru a le oferi servicii de maxima calitate si promptitudine, am inovat pe toate planurile: am deschis centre de dauna amplasate in spatii moderne, usor accesibile, ne-am diversificat portofoliul de produse, am intrat pe nise si am accesat canale de vanzare alternative. Am investit in tehnologie de varf cu care ne-am dotat forta de vanzare, ne-am dezvoltat pe online. Ne-am consolidat pozitia in piata cu fiecare an care a trecut. Azi suntem compania No.1 in Topul Asiguratorilor romani. Vom inova in continuare, vor urma inaugurari ca cea de astazi si in alte orase mari din tara. Eu si Membrii Directoratului ASTRA Asigurari ne vom implica personal in rezolvarea fiecarui caz de dauna. Iar eforturile noastre nu se vor opri aici! Vom continua cu aceeasi tarie pentru a oferi romanilor servicii de despagubire si asigurare la nivel occidental.’’, a declarat dl. Radu Mustatea, Presedintele Directoratului ASTRA Asigurari.rnrnIn cadrul aceluiasi eveniment, compania a anuntat lansarea inca unui proiect prin care pune la dispozitia Clientilor numarul de telefon (gratuit) 0800 0800 88 si adresa de mail reclamatii@astrasig.ro, la care acestia pot sesiza orice dificultate ar intampina in procesul de solutionare a dosarelor de dauna. Astfel, fiecare caz va putea fi tratat in mod special de chiar Presedintele Directoratului sau Membrii Directoratului ASTRA Asigurari. rn rnDespre daunele platite de companie rnrnDaunele platite de companie au inregistrat in semestrul I 2010 o crestere cu 57% fata de semestrul I 2009, cuantumul acestora crescand de la 148,41 mil. RON in 2009 la 233,26 mil. RON in 2010. Numarul dosarelor avizate pana la inceputul lui septembrie/2010 este de 84.504 la nivelul intregii tari, din care 3.147 de dosare instrumentate numai in Brasov. Sumele achitate de companie pentru despagubiri pana la inceputul lunii septembrie/ 2010 au o valoare globala de 323.115.169 lei, din care 9.837.111 lei, reprezinta despagubiri din daune inregistrate in Brasov. Compania a instrumentat peste 1.269 de dosare de dauna rezultate in urma inundatiilor din Nordul tarii, fiind primul Asigurator care a efectuat plata despagubirilor catre cei afectati, acestia putand demara rapid reconstructiile la case. Mai mult, ASTRA Asigurari participa cu fonduri la reconstructia Scolii din Satul Saucesti, a carei redeschidere va fi facuta odata cu debutul noului an scolar.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii