Citibank ramburseaza comisioanele platite de clientii nemultumiti de produsele bancii

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2012-05-21 15:12 Ultima actualizare: 2012-05-21 15:12

Citibank România marchează 200 de ani de experienţă globală prin lansarea unui beneficiu unic pe piaţa bancară din România, anunta banca intr-un comunicat. rnrnCu noul beneficiu “Satisfacţie garantată”, clienţii Citibank România au posibilitatea de a primi înapoi contravaloarea comisioanelor plătite în mod direct către bancă, dacă nu sunt mulţumiţi de produsele băncii în termen de până la şase luni.rnrnBeneficiul se aplică creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit şi conturilor curente, oferind clienţilor şansa de a evalua produsele băncii pe o perioadă de până la şase luni, în funcţie de tipul de produs. În cazul în care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin mulţumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate încheia colaborarea, fiindu-i rambursată valoarea comisioanelor plătite băncii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu.rnrnAstfel, în cazul în care, în termen de 30 de zile, clientul este nemulţumit de creditul de nevoi personale şi decide că nu mai doreşte împrumutul, banca nu va încasa dobânda calculată şi comisionul de rambursare anticipată de 1%, condiţionat de rambursarea integrală a sumei contractate.rnrnÎn ceea ce priveşte cardurile de credit Citi, banca rambursează comisionul anual de administrare în cazul în care deţinătorul de card decide, în termen de 60 de zile de la contractare, că produsul nu corespunde nevoilor sau aşteptărilor sale.rnrnDe asemenea, referitor la produsul de cont curent All Inclusive, în situaţia în care clientul doreşte să închidă contul în maxim şase luni de la data deschiderii, banca îi va rambursa toate comisioanele unice lunare în valoare de 30 de lei plătite până la momentul respectiv. rnrn“Cu 200 de ani de experienţă în construirea de relaţii pe termen lung cu clienţii noştri, prioritatea Citi este de a oferi, împreună cu produsele şi serviciile, o experienţă bancară superioară. Noul beneficiu care garantează satisfacţia clienţilor noştri demonstrează încă o dată faptul că oferta noastră este construită în jurul nevoilor clienţilor. Ne dorim să consolidăm încrederea clienţilor noştri, asigurându-i de faptul că vor primi soluţii financiare responsabile şi transparente precum şi o calitate ireproşabilă a serviciilor de fiecare dată când aleg Citibank. Satisfacţia garantată este un concept unic pe piaţa bancară din România, reprezentând una dintre iniţiativele prin care ne-am propus să ne sprijinim clienţii să-şi transforme ambiţiile în realizări”, a declarat Kumar Ramachandran, Director departament persoane fizice, Citibank Romania.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Orice investiție prin Telegram este o țeapă

Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii

Ofertă de depozit în lei pe 5 luni cu dobândă fixă de 6,10% la CEC Bank

CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii

Poți fi copilot de mașină de Formula 1, dacă plătești cu cardul BT Mastercard

Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii

Cum se fac fraudele cu facturi

Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii