Intesa Sanpaolo Bank va provoaca la inspiratie! Concursul “Live Inspire” se desfasoara in 11 tari si este accesibil tuturor pe platforma de comunicare www.liveinspire.com. rnrnCampania este parte a unui amplu proiect ce se va finaliza cu lansarea pe piata locala a unui nou card de debit – INSPIRE, prin care utilizatorii vor beneficia de retrageri gratuite in 12 tari, la peste 9.000 de ATM-uri sub sigla bancilor din cadrul Grupului Intesa Sanpaolo. rnrnConcursul „Live inspire”, o iniţiativă a Grupului Intesa Sanpaolo, împreună cu subsidiara locală Intesa Sanpaolo Bank (http://www.intesasanpaolobank.ro/), a fost lansat oficial pe site-ul www.liveinspire.com, anunta banca intr-un comunicat.rnrnPrin încărcarea celor mai inspirate fotografii pe platformă, românii vor contribui activ la crearea celui mai lung banner din lume, generat cu ajutorul Internetului, având în acelaşi timp şansa de a fi unul dintre câştigătorii unei excursii de şase zile în nordul Italiei. rnrnÎn concordanţă cu îndemnul „Ce te inspiră astăzi? Depăşeşte-ţi limitele! ”, ce promovează inspiraţia ca pe ceva firesc în viaţa noastră cotidiană precum bătăile inimii, fără constrângeri sau bariere, concursul se derulează în 11 ţări diferite. Astfel, proiectul este o adevărată iniţiativă internaţională pe tema inspiraţiei în: Albania, Bosnia, Herţegovina, Croaţia, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina şi Egipt, ţări în care Grupul Intesa Sanpaolo operează prin subsidiare locale. rnrnAmbasadorii „Live inspire” în RomâniarnrnPentru a provoca la inspiraţie, concursul „Live Inspire” a fost precedat de o competiţie de o lună de zile între trei dintre cei mai urmăriţi bloggeri români: Cristina Bazavan, Adi Hădean şi Cristian China-Birta. Aceştia şi-au împărtăşit gândurile lor despre inspiraţie pe www.liveinspire.com, invitând comunităţile lor să-i susţină şi să-i voteze în demersul lor virtual despre inspiraţie.rnrnBloggerul care s-a dovedit a fi vocea online cea mai inspirată pentru România este Cristina Bazavan cu 5.063 de voturi.rnrnPentru a participa la concursul „Live Inspire”, utilizatorii români de Internet trebuie să se înscrie pe www.liveinspire.com; prin conturile personale, vor putea încărca până la 10 fotografii pe tema inspiraţiei în fiecare lună, mărindu-şi şansele de a câştiga.rnrnConcursul „Live Inspire” va dura până pe 31 iulie, aşadar participanţii vor avea trei luni la dispoziţie pentru a împărtăşi vestea prietenilor şi a strânge voturi pentru fotografiile lor. rnrnAcesta este singurul mod de avea mai multe şanse pentru a fi fericitul câştigător din România al „Călătoriei Inspiraţiei 2012”. rnrnFotografia câştigătoare va fi selectată din Top 5 cele mai votate fotografii de către un juriu calificat, după criteriile conceptului „Live Inspire”.rnrnAutorul fotografiei câştigătoare se va bucura de o călătorie pentru două persoane în Italia, locul unde se află sediul central al Grupului Intesa Sanpaolo: şase zile pentru a descoperi sufletul real al Italiei, gustul mâncării specifice, frumuseţea răpitoare a nordului ţării şi pentru a experimenta ospitalitatea localnicilor.rnrnPlatforma „Live Inspire” a fost dezvoltată şi în versiunea pentru mobil: participanţii pot contribui la construirea banner-ului şi cu ajutorul terminalelor iPhone, prin simpla descărcare a aplicaţiei gratuite „Live Inspire” de pe Apple Store. Aplicaţia, amuzantă şi uşor de folosit, va fi în curând lansată şi în versiunea pentru Android. rnrnInspiraţia se dezlănţuie şi pe Facebook, unde oamenii sunt liberi să îşi împărtăşească gândurile şi experienţele cu admiratori ai proiectului din toată lumea.rnPrin pagina de Facebook „Live Inspire” (www.facebook.com/live.inspire), care deja numără nu mai puţin de 72.000 like-uri, toţi entuziaştii în căutarea inspiraţiei pot lua legătura unii cu alţii, îşi pot împărtăşi gândurile cele mai inspirate, aducându-şi astfel contribuţia personală la prima comunitate internaţională întemeiată pe tema inspiraţiei şi promovată de Grupul Intesa Sanpaolo. rnrnGrupul Intesa Sanpaolo rnrnCu o istorie de peste 400 de ani, Grupul Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante grupuri bancare internaţionale, lideri în Europa, ce oferă servicii pentru aproape 20 milioane de clienţi. rnGrupul are o prezenţă selectivă în Europa Centrală şi de Est, în Orientul Mijlociu şi în Africa de Nord, cu peste 1.600 de filiale aparţinând subsidiarelor Intesa Sanpaolo, ce oferă servicii bancare pentru persoane fizice şi companii în 12 ţări.rnGrupul Intesa Sanpaolo este un partener de încredere cu o misiune distinctă: să garanteze securitatea clienţilor şi să găsească soluţii financiare pentru a realiza proiectele lor.rnrn„Live Inspire” este un proiect inovator, special conceput cu scopul de a-i provoca pe oameni să-şi împărtăşească gândurile care îi inspiră: a te alătura proiectului „Live Inspire”, înseamnă să-ţi depăşeşti limitele, să-ţi împărtăşeşti opiniile şi gândurile altor oameni şi să laşi inspiraţia să debordeze.
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii