UniCredit deruleaza campania “We Will Fix It”, care se desfasoara in Romania in intervalul 19 martie-30 aprilie 2012 si inglobeaza componentele campaniei grupului, dar si o serie de initiative locale, anunta banca intr-un comunicat.rnrnUniCredit, in calitate de sponsor oficial al UEFA Champions League, a lansat in februarie noua campanie de comunicare online “We Will Fix It”, menita sa ii ajute pe fanii fotbalului, dar nu numai, sa imbine perfect indatoririle de zi cu zi cu pasiunea pentru fotbal. rnrnIn Romania, campania poate fi urmarita pe www.unicredittiriac.ro/ucl sau pe www.facebook.com/UnicrediTiriacBank – “We Will Fix It”. Principalul mesaj in jurul caruia este construita campania este: Spune-ne ce te impiedica sa urmaresti Finala UEFA Champions League din 19 mai. Si noi iti rezolvam problema!rnrnMecanismul pentru desfasurarea campaniei este foarte simplu: participantii scriu pe microsite-ul special construit sau pe pagina de Facebook a bancii ce anume il impiedica sa vada Finala si pe 1 mai 2012, un juriu va decide care este problema care va fi rezolvata de rnrnEchipa UniCredit Fix It. Cel desemnat va fi informat ca a castigat, dar rezolvarea problemei sale va ramane o surpriza.rnUna dintre cele mai importante particularitati ale campaniei “We Will Fix It” in Romania este ca primele 300 de probleme inscrise si validate vor fi premiate automat cu rucsacuri, mingi, sepci sau alte premii cu insemnele UEFA Champions League.rnrnPrin urmare, ce se poate face daca un important meci din UEFA Champions League coincide cu aniversarea unui membru al familiei sau se suprapune cu o importanta cina de afaceri? Luis Figo, Ambasadorul Oficial UniCredit pentru UEFA Champions League si Echipa UniCredit Fix It (formata din angajati ai bancii) se straduiesc sa gaseasca cea mai buna rezolvare pentru tine.rnrnGrupul UniCredit a rezolvat deja dilema unui fan al fotbalului de Valentine’s Day: el ardea de nerabdare sa vada echipa favorita jucand la Leverkusen, iar prietena lui se astepta la o seara romantica in oras, in care sa-si celebreze iubirea. Echipa UniCredit Fix It si Luis Figo au rezolvat o problema aparent fara solutie si au organizat pentru acest cuplu o seara de neuitat: el a putut urmari meciul, iar ea a avut parte de o surpriza uimitoare. Aceasta initiativa a fost filmata, iar videoclipul poate fi vizualizat pe www.wewillfixit.eu.rn rn“Aceasta campanie reprezinta o excelenta idee, deoarece ii implica atat pe fanii fotbalului dar si pe cei care nu sunt suporteri”, spune Luis Figo, care promoveaza cu entuziasm campania si ii incurajeaza pe oameni sa participe pentru sansa de a-si rezolva problema aparuta din suprapunerea pasiunii pentru fotbal cu viata de zi cu zi.rnCampania “We Will Fix It” a grupului UniCredit si solutiile salvatoare pot fi urmarite online si pe YouTube: www.youtube.com/unicreditchampions sau www.youtube.com/unicreditchannel.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii