In 2011, volumul total de facturi platite prin Raiffeisen Bank a fost de 382 milioane de euro, iar mai mult de jumatate dintre ele au fost facute prin intermediul canalelor electronice, puse la dispozitie de banca. rnrnClientii Raiffeisen Bank platesc lunar facturi de utilitati sau alte servicii in valoare totala de 31,8 milioane euro, iar 63% din aceste plati sunt facute pe canalele electronice – online banking, Smart Mobile, ATM, direct debit si Multicash (accesibil persoanelor juridice).rnrn„Anul 2011 a marcat clar schimbarea preferintei clientilor spre utilizarea canalelor electronice pentru efectuarea de plati facturi. Este rezultatul campaniilor de promovare desfasurate de banca, corelat cu investitiile constante in lansarea de servicii noi, moderne pentru a permite economia de timp si o interactiune simplificata cu banca. Statistic, 63% dintre platile lunare de facturi s-au efectuat electronic si numai 37% traditional, cash sau prin ordine de plata la ghiseele bancii” a declarat Florentina Stilu, director Cash Management.rnrnAnul trecut Raiffeisen Bank a introdus plata facturilor direct la ATM, serviciu care interconecteaza cei peste 1.400.000 de detinatori de carduri de debit cu furnizorii principali de utilitati de pe piata romaneasca. La inceputul anului 2012, banca a relansat Mobile Banking, intr-o versiune mult imbunatatita – “Smart Mobile”, care include si functionalitati pentru plata facturilor la utilitati. Folosind canale electronice pentru plati, clientii beneficiaza de costuri reduse, castiga timp si isi planifica mai bine cheltuielile lunare.rnrnRaiffeisen Bank Romania este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Raiffeisen Bank are o retea de 542 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii. Banca are o retea de peste 1100 de ATM-uri si peste 10.000 de EPOS-uri.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii