“Buna ziua. Am incercat sa fac plati online la Trezorerie, dar sunt respinse. OTP Bank Botosani spune ca aceste plati se pot face doar cu op depuse la ghiseu. Care este cauza?”, intreaba un cititor.
RASPUNS
OTP Bank ne-a transmis care ar putea fi motivele pentru care ar putea fi respinsa o plata catre Trezorerie realizata prin intermediul aplicatiei OTPdirekt/SmartBank sau la ghiseul bancii:
“Plățile către Trezorerie se pot face atât de la ghișeu, cât și online prin Internet Banking/Mobile Banking, atăta timp cât sunt trasmise informații complete și corecte.
Câteva exemple de motive pentru care o plată către Trezorerie poate fi respinsă prin intermediul aplicațiilor bancare OTP Bank:
• Clientul și Beneficiarul nu dețin un cod de înregistrare fiscală sau cod unic de înregistrare, CNP sau număr de identificare fiscală, după caz;
• Clientul nu are suficient disponibil pentru efectuarea plății;
• Clientul are poprire instituită asupra contului;
• Clientul nu are datele actualizate.
Nu există comentarii pentru această știre.
„Am vrut să fac un credit la bancă dar mi-au spus că nu pot, pentru că am o bulină la Biroul de Credit, fiind raportată de Provident. Am luat prin... detalii
„Am 3 credite la IFN, le am cu asigurare și unul fara asigurare întrebarea mea este daca nu pot sa m-ai plătesc asiguratorul poate sa plătească creditul menționez că am... detalii
„Am fost victima unei fraude am instalat o aplicatie prin care mi s au furat datele personale si s au facut doua tranzactii neautorizate de mine in doua conturi, am... detalii
„Bună ziua as dori sa întreb dacă kredit reciproc este adevărat sau nu.? , am vrut sa îmi iau în credit de 6000 euro și am plătit pana acm 1500... detalii