“Buna ziua. Am incercat sa fac plati online la Trezorerie, dar sunt respinse. OTP Bank Botosani spune ca aceste plati se pot face doar cu op depuse la ghiseu. Care este cauza?”, intreaba un cititor.
RASPUNS
OTP Bank ne-a transmis care ar putea fi motivele pentru care ar putea fi respinsa o plata catre Trezorerie realizata prin intermediul aplicatiei OTPdirekt/SmartBank sau la ghiseul bancii:
“Plățile către Trezorerie se pot face atât de la ghișeu, cât și online prin Internet Banking/Mobile Banking, atăta timp cât sunt trasmise informații complete și corecte.
Câteva exemple de motive pentru care o plată către Trezorerie poate fi respinsă prin intermediul aplicațiilor bancare OTP Bank:
• Clientul și Beneficiarul nu dețin un cod de înregistrare fiscală sau cod unic de înregistrare, CNP sau număr de identificare fiscală, după caz;
• Clientul nu are suficient disponibil pentru efectuarea plății;
• Clientul are poprire instituită asupra contului;
• Clientul nu are datele actualizate.
Nu există comentarii pentru această știre.
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii
„Doresc sa știu dacă cineva a făcut rate pe numele meu,cum pot afla? Am fost la un interviu de angajare la care au cerut copii după acte. Nu ne-am înțeles... detalii
RASPUNS Stimate domn, Onorariul executorului judecatoresc nu poate fi mai mare de 10% din suma executata, respectiv valoarea creditului datorat, conform onorariilor maxime ale executorilor, stabilite prin ordin al Ministerului... detalii
„In cat timp ar trebui sa primesc un raspuns la o cerere de refinantare? Cat dureaza procesul de analiza la BT?”, intreaba un cititor. RASPUNS Stimate domn, Raspunsul la o... detalii