Banca Transilvania (BT) anunta lansarea unei platforme online in care sunt reunite magazinele, restaurantele si cafenele online ale clientilor, de unde se pot comanda alimente, mancare si alte produse.
Comunicatul BT:
Banca Transilvania lansează împreună cu clienţii Direct La Tine, hub online pentru cumpărături de acasă
Banca Transilvania lansează Direct la tine, hub online cu 50 de magazine, restaurante şi cafenele ale clienţilor BT, de la care se pot comanda alimente, mâncare gătită, produse pentru animalele de companie etc.
[1]
“Prin Direct La Tine facem încă un pas spre clienţi şi români, pentru a le uşura trecerea prin această perioadă. Este modul BT de a încuraja şi în acest mod solidaritatea, de a rămâne alături de clienţi”. – declară Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania.
Recomandarea Băncii Transilvania este plata cu cardul pe siteurile magazinelor de pe Direct La Tine sau la POS-ul curierilor.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română și MedLife își unesc eforturile într-un parteneriat strategic pentru a facilita accesul la servicii bancare moderne și consultații medicale gratuite în comunitățile rurale și urbane mici din... detalii
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1 Lenovo 2025 (Formula 1 Hungarian Grand Prix), una dintre cele mai... detalii
BT Leasing și fintech-ul Finqware anunță o premieră în rândul companiilor de leasing din România: plata facturilor de leasing direct din contul bancar, inițiată prin link personalizat, conform unui comunicat... detalii