Volksbank isi construieste un nou brand cu ajutorul agentiei de publicitate BBDO

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2011-06-07 13:47 Ultima actualizare: 2011-06-07 13:47

Volksbank România anunţă desemnarea BBDO drept câştigătoare a contului de strategie şi creaţie al băncii.rnrnLicitaţia a avut loc în perioada martie-aprilie a acestui an şi a reprezentat un proces riguros şi transparent de selectare a unui partener care să poată dezvolta o strategie coerentă, relevantă şi diferenţiatoare a brandului Volksbank în România. rnrnLa pitch au participat 4 agenţii de creaţie, câstigătorul urmând să gestioneze implementarea campaniilor de promovare a produselor de Retail şi Corporate, precum şi a campaniilor de imagine.rnrn„Volksbank România se află într-un proces de continuă schimbare şi suntem acum în punctul în care vrem să construim temeinic în jurul noii strategii de marketing. În urma unui pitch foarte competitiv, unde toţi participanţii au adus viziuni extrem de interesante, am ales să lucrăm cu grupul BBDO. Ceea ce grupul BBDO ne-a propus reprezintă, credem noi, cele mai relevante idei şi feluri de a conecta brandul cu clienţii din domeniul bancar. Intenţia noastră este să construim pe termen lung în jurul unei idei puternice de brand”- declară Alfred Borcan, Marketing Director Volksbank Româniarn rn„Am simţit de la prima întîlnire determinarea echipei Volksbank de a construi un brand puternic care să fie în permanentă legătură cu clienţii din domeniu bancar. Ne-a motivat felul în care Volksbank România şi-a definit viziunea şi obiectivele, astfel încît ne-am luptat foarte mult să fim partenerul lor pentru comunicare” declară reprezentanţii grupului BBDO.rnrnVolksbank România este o bancă comercială care activează pe piaţa românească din luna mai a anului 2000. Principalul acţionar al băncii este Volksbank International AG, în majoritate deţinut de Österreichische Volksbanken-AG, ce reprezintă instituţia centrală a unuia dintre cele mai importante grupuri bancare din Austria.rnrnBBDO Romania – Grupul BBDO România face parte din BBDO Worldwide, cea mai premiată reţea de agenţii din lume in 2010, conform The Gunn Report. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare reţea de agenţii la nivel mondial (287 de birouri în 79 de ţări), parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de vârf în domeniul marketingului şi comunicării organizaţionale. rnDin Grupul BBDO România fac parte agenţiile: Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Proximity si Kalidoscope.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Servicii bancare și medicale în camioanele BCR și Medlife, la Rupea și Prejmer, în Brașov

Banca Comercială Română și MedLife își unesc eforturile într-un parteneriat strategic pentru a facilita accesul la servicii bancare moderne și consultații medicale gratuite în comunitățile rurale și urbane mici din... detalii

CEC Bank aproba online credite ipotecare, în 30 de minute

CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă, anunță banca într-un comunicat,... detalii

Banca Transilvania, partener oficial de cursă al echipei de Formula 1 McLaren

Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1 Lenovo 2025 (Formula 1 Hungarian Grand Prix), una dintre cele mai... detalii

Plata facturilor BT Leasing se poate face direct din contul bancar

BT Leasing și fintech-ul Finqware anunță o premieră în rândul companiilor de leasing din România: plata facturilor de leasing direct din contul bancar, inițiată prin link personalizat, conform unui comunicat... detalii