Vodafone introduce o noua modalitate de plata online: prin Raiffeisen internet banking

Autor:

Bancherul.ro
2015-11-16 13:00

Raiffeisen Bank anunta ca a incheiat cu Vodafone un aranjament prin care clientii bancii vor putea face plati online pe site-ul operatorului telecom si prin serviciul de internet banking al bancii, nu nu doar cu cardul sau prin plata ramburs la livrare, ca pana acum.

Banca descrie pasii de parcurs, odata ce clientul a ales de pe site-ul www.vodafone.ro serviciul sau produsul dorit:
– introduce online datele solicitate de compania Vodafone Romania;
– alege modalitatea de plata prin Raiffeisen Internet Banking si este redirectionat automat catre aplicatia Raiffeisen Online, unde introduce codul de utilizator si codul de autentificare;
– in ecranul de plata, utilizatorul selecteaza contul, iar detaliile tranzactiei sunt preluate automat de pe site-ul Vodafone;
– ulterior, urmeaza confirmarea platii, iar utilizatorul este din nou directionat pe site-ul Vodafone, unde poate vizualiza confirmarea tranzactiei.

In plus, clientii comuni ai companiilor Vodafone Romania si Raiffeisen Bank pot achita factura lunara Vodafone direct din aplicatia Raiffeisen Online. Platforma permite memorarea datelor utilizatorului de servicii Vodafone si, dupa obtinerea acordului acestuia, permite efectuarea de plati lunare,automate, fara a mai fi necesara introducerea elementelor din factura sau altor date. Solutia permite inclusiv interogarea sumei minime de plata pentru facturile restante, in scopul deblocarii contului de utilizator.

“O tendinta imbucuratoare manifestata de cativa ani, confirmata si in 2015, este aceea ca tot mai multi clienti opteaza pentru plati online si folosesc canalele electronice pentru a face operatiuni bancare – peste 100.000 de utilizatori noi Smart Mobile si Raiffeisen Online in 2015). Raiffeisen Bank are in prezent peste 650.000 de utilizatori ai aplicatiei Raiffeisen Online si un portofoliu extins de furnizori de utilitati sau alti parteneri comerciali” a spus Catalin Munteanu, Director executiv, Aria Persoane Fizice, Raiffeisen Bank, citat in comunicatul bancii.

Comentarii

De la: HmSubiect:

Felicitari, super analiza

Comentariu:

Ciudat, unii ar spune ca profitul a crescut, iar neperformantele sunt in scadere. Parca asa apare: 380 M lei > 37 M lei, iar 454 M lei < 967 M lei. Deci profit in crestere de 10 ori, cost al riscului in scadere cu ceva peste 50%. Comparatiile sunt relevante an la an si in dinamica. Poti sa le faci si trimestru la trimestru daca vrei, dar concluziile trebuie sa tina cont de dinamica. Daca vrei sa faci o comparatie care nu e an la an, o poti face versus finalul anului precedent, asta daca vrei sa fie relevanta. Dar chiar si T3 vs S1, profitul BRD tot a crescut, nu a scazut. 380 M lei la T3 > 270 M lei la S1. Daca citesti Bancherul.ro, profitul BRD tot scade de la inceputul anului 2015. Potrivit stirilor publicate, profitul a scazut si la T2, iar acum scade din nou. Cu toate astea, supriza: profitul net e de 380 M lei, de fix 10 ori mai mare decat in septembrie 2014, si de vreo 20 de ori daca se ia in considerare doar banca. E ca si cum intr-un pahar se tot toarna apa, dar, ce sa vezi, potrivit bancherul.ro, cantitatea de apa e mereu mai mica. Ce scoala ziceati ca ati terminat, scoala vietii? Ca pe aia de economie e clar ca n-o aveti.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: TEHNOLOGII BANCARE

Nu functioneaza aplicatiile BRD

Aplicatiile BRD (YOU si MyBRD) nu functioneaza, din motive tehnice, a anuntat banca franceza."In acest moment aplicatia YOU BRD este indisponibila, insa echipele tehnice lucreaza cu prioritate la remedierea situatiei.Ne... detalii

Firmele pot semna online contractele de credit cu Banca Transilvania

Antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania pot semna online, prin BT eSign, contractele de credit și actele adiționale pentru împrumuturile fără garanții imobiliare.Este cea mai nouă soluție BT pentru banking... detalii

BCR lanseaza chatbot-ul ADA

- ADA este asistentul virtual BCR, disponibil 24/7, care oferă informații corecte, actualizate în timp real- ADA este un sistem inteligent evolutiv care a fost pregătit să răspundă la peste... detalii

Aplicatia Mobile Banking CEC Bank are probleme de functionare (actualizat)

Aplicatia Mobile Banking CEC Bank are probleme de functionare, in acest moment."Ne cerem scuze pentru disconfort. Momentan, serviciul CEC Bank Mobile Banking funcționează cu sincope. Lucrăm la remedierea problemelor. Puteți... detalii