Unicredit le-a luat clientilor de doua ori rata la credite

Autor:

Bancherul.ro
2018-11-11 10:31

Unicredit le-a luat clientilor cu credite de consum de doua ori rata lunara, din cauza unei erori la optiunea direct debit din sistemul informatic al bancii.

Problema a fost sesizata ieri de clienti, care s-au plans ca banca nu i-a anuntat in timp util despre aparitia acestei erori: “in sfarsit ati ajuns la concluzia ca trebuia sa va notificati clientii si asta la mai bine de 12 ore de cand au debutat primele retrageri neconforme”, a comentat cineva pe pagina Facebook a Unicredit.

Unicredit nu a precizat, in anuntul sau pe Facebook, care a fost problema, ci doar a mentionat ca exista erori tehnice: “intampinam erori tehnice cuu privire la debitul direct de pe creditele de nevoi personale de la Unicredit Consumer Financing. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va asiguram ca depunem toate eforturile in vederea remedierii ei in cel mai scurt timp posibil.”

Unii clienti ai Unicredit s-au plans ca au ramas fara bani in cont dupa ce banca le-a luat de doua ori rata la credit, iar altii ca au asteptat zeci de minute la call center pentru a vorbi cu cineva de la banca, pentru a afla care este problema.

“Incep sa ma cam satur de problemele acestei banci, nu e prima data cand fac probleme clientilor”, a comentat cineva.

“In curand o sa schimb banca, asa ceva este inacceptabil!!!”, a adaugat al client Unicredit.

Ieri, in jurul orei 23, dupa aproximativ 11 ore de la semnalarea incidentului si 24 de ore de la aparitia acestuia, Unicredit a anuntat ca “problemele tehnice au fost remediate, iar situatia conturilor a revenit la normal.”

Comentarii

De la: nechitaSubiect:

Arogant digital cult

Comentariu:

"Posibile probleme dupa disparitia casieriilor" "Imposibilitatea de a mai putea efectua operatiuni care in prezent sunt posibile doar la ghisee, precum incasarea sau emiterea de cecuri si bilete la ordin" E interesant de stiut cum au "rezolvat' aceasta 'mica" problema. Au dat un e-mail cu o luna inaintre, cam pe 02. Oct. 2018 sa iti spuna ca nu mai poti depune la ei cecuri si biletele la ordin. Daca ai o afacere care depinde de folosirea acestor instrumente de plata( instrumente care reprezinta si niste garantii), trebuie sa iti muti conturile la o banca nu foarte " digitalizata". Cecurile si biletele la ordin nu prea aveau de a face cu casieriile. Nu se atingeau de bani, in cazul acelor instrumente de plata. In schimb, ING a promis un model ATM pentru depunere bilete si cecuri. Azi, 01 Nov. 2018 nu functioneaza. Solutia ING: nu mai primim bilete la ordin si cecuri fiindca ne digitalizam. Dai foarte multe telefoane si nu iti spune nimeni ce faci cu cecurile si bo pe care le ai deja emise de clientii tai. Esti plimbat. Nu stie nimeni. Adica, mai simplu, ING intai s-a 'digitalizat' apoi NU s-a mai gandit ce face cu clientii lui. Pe langa digitalizare, schimbarea contine si aroganta.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BRD și-a crescut creditele cu 21%, iar depozitele cu doar 5%

BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii

Fondul de pensii BRD Medio devine Pensia Mea Plus

BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii