Un agent de asigurari al Allianz-Tiriac a inselat aproape 100 de oameni cu 5 milioane de euro!

Autor:

Bancherul.ro
2008-05-27 16:44

Compania Allianz-Þiriac a descoperit, încã din vara lui 2007, cã un reprezentant de vânzãri al societãtii a înselat mai multi clienti oferindu-le un produs fictiv cu randamente exagerate, dupã ce a primit mai multe reclamatii, a spus pentru NewsIn directorul de comunicare al firmei, Marius Onofrei. rnrn”Reprezentantul de vânzãri prezenta clientilor un produs fictiv de asigurare, care nu exista sub umbrela produselor de asigurare de viatã cu componentã investitionalã “unit-linked” din portofoliul companiei Allianz Þiriac”, a precizat Onofrei. rnrnPotrivit acestuia, agentul de vânzãri prezenta clientilor o schemã de investitii pentru un produs în care era mentionatã ponderea investitiilor în actiuni sau obligatiuni. Reprezentantul de vânzãri îi însela pe clienti, cãrora le spunea cã ponderea investitiilor ar fi de fapt randamentele. rnrnEl a adãugat cã produsul “unit-linked” nu promite niciun randament clientilor, deoarece societatea plaseazã în fonduri de investitii o mare parte din prima plãtitã, dar riscul investitional apartine clientului, întrucât acesta este cel care decide în care dintre fonduri îsi plaseazã banii. rnrn Amanunte, pe www.Asigurareamea.ro

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii