Prima zi în care foștii clienți First Bank ar fi trebuit să folosească aplicația noii bănci, Intesa, a fost una de coșmar: nu s-a putut accesa aplicația Intesa, banca nu a răspuns toată ziua la telefoane iar la sucursalele First Bank s-au format cozi.
Unii foști clienți First Bank s-au plâns că nu-și pot folosi nici cardurile.
“Nu pot accesa aplicația și nu răspunde nimeni la niciun telefon, astfel că nu pot avea acces la banii mei”, după cum ni s-a plâns un client, la Reclamații bănci.ro.
Nici Intesa nici First Bank nu a anunțat pe site-uri problemele de funcționare ale aplicației și call-center-ului, astfel încât foștii clienți First Bank nu au știut de ce nu pot avea acces la conturi.
Intesa nu a postat un anunț privind problemele nici măcar pe Facebook, unde clienții și-au vărsat nervii în diverse postări, precum:
“Ar trebui totuși cineva să comunice “avem probleme cu următoarele servicii…lucrăm să le remediem”. Înțeleg că sistemele poate nu fac față, că operatorii din call center sunt depășiți, totuși, nu este nimeni pe partea de comunicare să scrie un post aici?”.
“Telefoanele nu funcționează, nu au pregătit minimal fuziunea.”
“Așa dezorganizare și lipsă de profesionalism vă descalifică. Când vă blocați singuri centrul de informații cum veți putea administra banii atâtor oameni, ce relație de încredere puteți avea cu clienții?”.
“Încerc de joi să trimit codul prin SMS pentru a primi PIN-ul pentru noul card, fără succes.”
“Când vom putea să folosim noua aplicație și când va funcționa iar serviciul call center? Dacă nu sunteți pregătiți, de ce nu putem folosi vechile aplicații, până reușiți să rezolvați toate aceste probleme?”
Nu există comentarii pentru această știre.
E posibil așa ceva? întrebă un cititor, la Reclamațiibănci.ro. Răspunsul e: da, e posibil, pentru că legile noastre permit astfel de lucruri. Există o libertate generoasă cu privire la executarea... detalii
„Ca urmare a neîndeplinirii de către Dvs. a obligațiilor de plată convenite prin contractul de credit, Banca urmează să efectueze demersurile legale pentru recuperarea creanței. Dosarul Dvs. de credit se... detalii
Ultima lovitură a echipei speciale Bana-Leia-Rona din reclama Icredit: te bagă în Biroul de Credit, apoi îți vine în ajutor cu ștergerea din baza de date a datornicilor, pentru a... detalii
Problemele cu funcționarea serviciilor bancare furnizate de Intesa Sanpaolo Bank România pentru clienții preluați de la First Bank continuă. Banca nu a reușit să rezolve nici în a treia zi... detalii
Trecerea clienților First Bank la Intesa a început cu stângul: aplicația și telefoanele nu au funcționat
Sunt despăgubit în cazul unei fraude online cu cardul?
Acum Revolut nu doar că-ți face poprire pe cont, dar îți ia și toți banii
Ce înseamnă "Acest tip de împrumut are un grad ridicat de risc financiar"?
După 10 ani de la închiderea contului, BRD m-a anunțat că am o datorie de 1.000 de lei
A pus un anunț pe OLX și s-a trezit cu contul bancar golit
Am ținut-o din IFN în IFN, la bancă n-am îndrăznit, și uite ce-am pățit
BRD nu va mai taxa conturile inactive
Revolut nu doar că nu-i poate bloca pe hoți, dar nici măcar nu știe că s-a produs o fraudă (actualizat cu explicațiile Revolut)
Dacă te sună cineva să-ți dea bani pe acțiunile din Cuponiadă, este o înșelătorie (Revolut vine cu explicații)