Companiile Equifax, PayPal şi Intuit au început teste pentru a determina dacă reţelele de socializare pot fi folosite la verificarea identităţii unui client, iar în unele cazuri pentru a detecta dacă acesta minte referitor la situaţia financiară, potrivit Bloomberg.Utilizatorii de Facebook şi Twitter fac publice în fiecare zi detalii personale. Acestea se dovedesc utile la probarea de informaţii chiar în decizii de acordare a unor împrumuturi şi contribuie astfel la detectarea fraudelor, care au costat anul trecut retailerii online din SUA 3,5 miliarde de dolari, potrivit companiei CyberSource.Companiile pot accesa doar informaţii publice sau pe care persoanele vizate aleg să le facă accesibile. Mulţi tineri permit, însă, vizualizara liberă a unor părţi a profilurilor de pe Facebook sau a conturilor de pe Twitter şi LinkedIn.Odată cu expansiunea achiziţiilor prin intermediul internetului, tot mai mulţi hoţi încearcă să intercepteze tranzacţiile online, să fure informaţii transmise în... detalii
Banca Centrală Europeană a anunţat miercuri că depozitele bancare private au scăzut în luna aprilie în majoritatea statelor din zona euro, semn că pachetul de sprijinire a Ciprului a afectat... detalii
Autorităţile române vor înfiinţa un fond extrabugetar cu bani de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) pentru cofinanţarea proiectelor europene derulate de administraţiile locale, a declarat joi, la... detalii
Fondul Aberdeen Asset Managers Limited, din Londra, a raportat joi o deţinere de 5,43% din acţiunile BRD, participaţie evaluată la 310,31 milioane lei (71 milioane euro) la cea mai recentă... detalii