Banca Comerciala Romana (BCR) a realizat, recent, o analiză despre activitatea specifică domeniului imobiliar în 2011 precum și importanta online-ului în imobiliare, împreună cu partenerii www.imobiliare.ro și www.magazinuldecase.ro, anunta banca intr-un comunicat. rnrnLa studiu au participat peste 300 din cele mai importane companii din piața imobiliară (agenții și dezvoltatori). rnrnConform sondajului de piață efectuat în semestrul I 2011, potențialul client a declarat că își dorește în medie să achiziționeze un apartament de 2 camere cu suprafața utilă de 55 mp și a achiziționat, conform analizei, un apartament cu suprafața medie de 48 mp. rnrnDiferența poate fi argumentată prin adaptarea intențiilor clientului la oferta de locuințe existentă în piață și eventualele limitări în bugetul de achiziție. rnrnSondarea pieței s-a realizat prin intermediul unui road-show național desfășurat în toate regiunile țării. La aceste evenimente au participat cei mai importanți 300 de jucători de pe piața imobiliară din România, agenții imobiliare și dezvoltatori.rnrn„Majoritatea familiilor care au dorit să-și achiziționeze o locuință în 2011 au găsit rezolvarea în soluțiile de finanțare de la BCR, iar agențiile și dezvoltatorii imobiliari, parteneri BCR, i-au ajutat să-și găsească varianta cea mai bună. În procesul de achiziționare a locuinței apar în mod natural diferențe între ce își dorește clientul să achiziționeze și ce achiziționează efectiv. Vom continua să colaborăm cu partenerii noștri din zona de real estate și să ne ajutăm în continuare clienții să-și îndeplinească visul de a-și cumpăra locuința dorita”, a declarat Teodor Mincu, Șeful Biroului Intermediari BCR, care gestionează relațiile cu agențiile și dezvoltatorii imobiliari.
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii