Studiu GfK: Romanii cumpara mai mult si mai scump de la supermarketuri

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2016-05-19 13:50 Ultima actualizare: 2016-05-19 13:50
Retailul modern reprezintă un pilon principal de creștere a consumului, atingând o cotă de piață record, de 60%, în primul trimestru al anului 2016, arata rezultatele studiului GfK Consumer Panel Services de monitorizare a consumului casnic pentru primul trimestru din 2016. “Dacă până în 2008, retailul modern creștea cu aproximativ...

Conținut disponibil doar membrilor. Autentifică-te mai jos sau creează un cont pentru a continua lectura.

Intra in CLUBUL BANCHERILOR

Profilele bancherilor romani, discutii, analize, studii, interviuri
Ultimii membri inscrisi
  • Gabriel dinu
  • Dinu
  • A
  • A
  • I
  • I
  • Ilis mariana
  • Stan marian ilie

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ECONOMIE

Inflația anuală în creștere la 5,45%, prin efect de bază

Inflația anuală a crescut semnificativ în mai 2025, până la 5,45% (cea mai mare valoare din ultimele 12 luni), după ce coborâse sub pragul de 5% în cele două luni... detalii

Comerțul exterior, -11,6 miliarde euro după prima treime a anului  

Exporturile României au fost în aprilie 2025 de circa 7,87 miliarde euro (-5,2% față de aceeași lună a anului anterior), în timp ce importurile au urcat la valoarea de 11... detalii

Comerțul, în creștere cu 3,8% pe prima treime a anului

Cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul (fără autovehicule și motociclete) a crescut în aprilie 2025 cu 1,7% față de luna anterioară pe seria brută însă numai +0,4% după ajustarea... detalii

Prețurile industriale, o nouă scădere în aprilie 2025   

Indicele preţurilor producţiei industriale (IPPI) a consemnat o scădere de -1,43% în aprilie 2025 față de luna anterioară, potrivit datelor comunicate de INS. După ce a ieșit în februarie din... detalii