Conform datelor GECAD ePayment, pentru prima oarã numãrul cumpãrãturilor prin card bancar prilejuite de Ziua Îndrãgostitilor a depãsit vânzãrile din luna decembrie, se arata intr-un comunicat al companiei. rnrnAstfel, în magazinele online care folosesc solutia ePayment, românii au cumpãrat în perioada 15 ianuarie-14 februarie cu 21% mai mult decat în luna decembrie, fiind înregistrat un total de 40.400 tranzactii. Comparativ cu aceeasi perioadã a anului trecut, numãrul vânzãrilor de Sf. Valentin s-a dublat.rnrn“Anul acesta ne-a rezervat câteva suprize. Vânzãrile în ultimele 30 de zile au depãsit luna decembrie. în conditiile în care nu foarte multe magazine s-au pregãtit special pentru aceastã sãrbãtoare. Am observat, într-adevãr, câteva promotii reusite si câteva “vitrine” deosebite, la magazinele mai mari, dar cred cã s-ar fi putut mai mult. Astfel de “sãrbãtori” sunt ocazii foarte bune pentru magazinele mici sã atragã si chiar sã fidelizeze cumpãrãtori”, afirmã Laurentiu Ghenciu, Director de Vânzãri GECAD ePayment. rnrnPentru a profta la maxim de astfel de evenimente, comerciantii ar trebui sã înceapã pregãtirile cu aproximativ o lunã înainte, sã conceapã oferte speciale, sã modifice design-ul site-ului pentru a se potrivi cu ocazia respectivã, sã implementeze o strategie de promovare inteligentã si, cel mai important, sã se asigure cã au stocuri suficiente si capacitate de livrare. Cele mai multe plângeri ale cumpãrãtorilor se referã la infrastructura logisticã deficitarã a multor magazine online.rnrnConform oficialului companiei, principalul motiv pentru cresterea de anul acesta este progresul înregistrat anul trecut când piata a atins 35 milioane Euro si cresterea încrederii publicului în aceastã metodã de platã. “Ca urmare, am constat si cresterea valorii medii a tranzactiei.”, cotinuã Laurentiu Ghenciu. Astfel, dacã în perioada sãrbãtorilor de iarnã 2007, valoarea medie a unei tranzactii s-a ridicat la suma de 72 euro, în perioada 15 ianuarie-14 februarie, aceasta s.a apropiat de 84 euro.rnrnÎn SUA, valoarea medie a cumpãrãturilor de Sf Valentin este de 123USD, conform estimãrilor National Retail Federation (NRF). Conform aceleiasi institutii însã, pentru prima oarã piata a stagnat în momentul apropierii unei sãrbãtori, reprezentantii ei declarând cã vânzãrile din 2008 vor fi similare cu cele înregistrate în ianuarie-februarie 2007. Principalul motiv ar fi, conform studiului întreprins de NRF, dorinta americanilor de a înlocui cadourile cu alte modalitãti de a petrece ziua de 14 februarie. Astfel, 48% dintre cei intervievati au declarat cã vor opta pentru o searã în oras sau un weekend în afara orasului. În ceea ce priveste produsele, cele mai cãutate au fost bomboanele, florile, cupoanele cadou, cosmeticele, articolele de îmbrãcãminte si felicitãrile.rnrnÎn România, cuplurile au profitat de ofertele agentilor economici din domeniul turismului si transporturilor, acestea având o pondere de 32% în totalul vânzãrilor. Sunt urmate la distantã de produse electronice mici, cu o pondere de 8% si de produse specifice evenimentului cu o pondere de 6%. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii