Raiffeisen Bank si-a facut site nou, cu chat in timp real

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2016-01-18 09:59 Ultima actualizare: 2016-01-18 09:59

Raiffeisen Bank si-a lansat un nou site, cu un design la moda, cu fotografii pe toata pagina, text si sectiuni de dimensiuni mari, in care a introdus si noi sectiuni utile pentru clientii sai, precum un chat in timp real la care clientii pot pune diverse intrebari si obtin rapid raspuns.

Am testat astazi chat-ul si a fost OK: raspunsul l-am primit in doar cateva secunde. Astfel am aflat ca Raiffeisen nu acorda credite romanilor care lucreaza in strainatate. 

Dintre bancile mari romanesti (BCR, BRD, BT, UniCredit, CEC, ING), niciuna nu mai are o astfel de optiune, lansata in premiera pe piata bancara de catre micuta banca inovatoare Libra Internet Bank.

Chat-ul este extrem de util pentru clientii bancii mai ales in cazul reclamatiilor, un cuvant de negasit pe noul site Raiffeisen, ca de altfel si in cazul altor banci. Poate pentru ca bancherii au in continuare prejudecata ca reclamatiile le fac rau si le e rusine cu ele, in loc sa le exploateze cat mai bine pentru a-si imbunatati serviciile.

Totusi, aici trebuie sa dam Cezarului ce este al Cezarului: Raiffeisen este printre putinele banci care-si publica in raportul anual numarul reclamatiilor primite si a celor rezolvate.

Nu ar strica insa, ba chiar ar fi foarte util pentru toata lumea, ca Raiffeisen sa-si puna pe site si o sectiune speciala dedicata reclamatiilor. Mai ales ca stim ca nu sunt putine, de la Reclamatiibanci.ro.

[1]

Revenind la noul site Raiffeisen, acesta mai contine selectoare pentru diverse produse, cum ar fi cardurile de credit sau creditele, prin care banca ghideaza potentialul client sa-si aleaga produsul potrivit, in functie de o serie de elemente, precum nivelul venitului sau preferintele personale in privinta cumparaturilor, asigurarilor sau economisirii.

De asemenea, ca si pe site-urile altor banci, clientii pot aplica online pentru produse, prin inserarea unor date personale si de contact, urmand a fi contactati ulterior de reprezentantii bancii.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Servicii bancare și medicale în camioanele BCR și Medlife, la Rupea și Prejmer, în Brașov

Banca Comercială Română și MedLife își unesc eforturile într-un parteneriat strategic pentru a facilita accesul la servicii bancare moderne și consultații medicale gratuite în comunitățile rurale și urbane mici din... detalii

CEC Bank aproba online credite ipotecare, în 30 de minute

CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă, anunță banca într-un comunicat,... detalii

Banca Transilvania, partener oficial de cursă al echipei de Formula 1 McLaren

Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1 Lenovo 2025 (Formula 1 Hungarian Grand Prix), una dintre cele mai... detalii

Plata facturilor BT Leasing se poate face direct din contul bancar

BT Leasing și fintech-ul Finqware anunță o premieră în rândul companiilor de leasing din România: plata facturilor de leasing direct din contul bancar, inițiată prin link personalizat, conform unui comunicat... detalii